امام جمعه کیش: رزمایش حریم ولایت لرزه بر تن دشمنان انداخت

کیش – ایرنا – امام جمعه کیش با اشاره به قدرت نظامی جمهوری اسلامی در مقابله با هرگونه تهدید گفت: رزمایش حریم ولایت لرزه بر تن دشمنان انداخت و بار دیگر به آنان فهماند که توان و جرات حمله به ایران را ندارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا،‌ حجت الاسلام والمسلمین «علیرضا بی‌نیاز» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش با اشاره به رزمایش مشترک اخیر رژیم صهیونیستی با آمریکا و شبیه سازی برای حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران،‌ اظهار کرد: برگزاری رزمایش نظامی حریم ولایت در مقابل تحرکات دشمنان اقدامی هوشمندانه‌ بود که پاسخ دندان شکنانه‌ای به دشمنان ایران اسلامی داد.

وی ادامه داد: اینکه پهپادهای ایرانی توان انجام عملیات در عمق رژیم صهیونیستی را دارد و می‌تواند بدون سوخت گیری به کشور بازگردد،‌ لرزه بر تن استکبار جهانی انداخته است.

امام جمعه کیش با بیان اینکه دشمنان و در راس آنان امریکا به قدرت نظامی ایران واقف است، افزود: آنان می‌دانند که در صورت هرگونه اقدام نظامی علیه ایران، ناوها و هزاران نیروهایشان در خلیج فارس به آتش کشیده می‌شوند.

امام جمعه کیش: رزمایش حریم ولایت لرزه بر تن دشمنان انداخت

رژیم صهیونیستی حتی توانایی مقابله با خط مقدم جبهه مقاومت را ندارد

وی با اشاره به افول دشمنان ایران اسلامی، بیان کرد: امروز رژیم صهیونیستی در بدترین شرایط خود بوده و در آستانه فروپاشی است؛ هزاران نظامی و خلبان این رژیم جنایت کار دیگر حاضر به همکاری با ارتش این کشور نیستند.

حجت الاسلام والمسلمین «بی‌نیاز» اضافه کرد: رژیم صهیونیستی به عنوان پنجمین ارتش جهان توانایی مقابله با خط مقدم جبهه مقاومت در منطقه نیست و تهدید آنان برای حمله نظامی به ایران بیشتر شبیه یک جوک است.

کشورهای مسلمان با هتاکان به مقدسات قطع رابطه کنند

وی همچنین در رابطه با توهین به قرآن کریم و مقدسات اسلام در برخی از کشورهای غربی، گفت: کشورهای اسلامی باید با سوئد و دانمارک به دلیل توهین به مقدسات اسلام قطع رابطه کنند و تا عذرخواهی رسمی و اظهار ندامت آنان به این قطع رابطه ادامه دهند.

امام جمعه کیش اظهار کرد: برای عاملین توهین به مقدسات اسلام، سرنوشتی همچون سلمان رشدی و زندگی توام با ترس و دور از آرامش در انتظار است.

وی با بیان اینکه دشمن با توهین به مقدسات درماندگی خود را به اثبات رساند، ادامه داد: عشق به اسلام و اهل بیت روز به روز در جهان رو به افزایش است.

حجت الاسلام والمسلمین «بی‌نیاز» با اشاره به قرار گیری در سالروز برگزاری اولین انتخابات خبرگان رهبری در کشور،‌ بیان کرد: جمهوری اسلامی نشان داده که مردمی ترین نظام در جهان است و با تحقق پیشرفت و اقتدار برای جهان اسلام را فراهم کرده است.

امام جمعه کیش: رزمایش حریم ولایت لرزه بر تن دشمنان انداخت

حضور بی نظیر مردم کیش در مراسم عاشورای حسینی ستودنی بود

وی در ادامه با اشاره به حضور بی نظیر مردم کیش در مراسم عاشورای حسینی، گفت:‌ آنانی که خواهان شناخت مردم ولایت مدار کیش هستند،‌ نگاهی به حضور بی نظیر مردم این جزیره در مراسمات عزاداری داشته باشند.

امام جمعه کیش حضور هزاران نفر از مردم این جزیره در مراسم عزاداری عاشورای حسینی، آنهم در گرمای طاقت فرسا را نشان از عشق به ولایت آنان دانست و اظهار کرد: مردم کیش نشان دادند که تا ابد عشق به اهل بیت و ولایت در دل دارند.

به گزارش ایرنا، حضور مردم کیش در مراسم عزاداری و نماز ظهر عاشورا به اندازه‌ای پر شور بود که با وجود گرمای طاقت فرسا، بخشی از عزاداران در محوطه بیرونی مصلا اقدام به اقامه نماز و عزاداری کردند.

امام جمعه کیش: رزمایش حریم ولایت لرزه بر تن دشمنان انداخت

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha