۷ مرداد ۱۴۰۲، ۸:۴۹
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85183323
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بارشهای رگباری و آبگرفتگی معابر در شهرستان ماهنشان پیش بینی شد

زنجان - ایرنا - کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی زنجان گفت: افزایش پوشش ابرها و در برخی مناطق وزش باد نسبتا شدید از بعدازظهر پدیده غالب جوی استان است و بارشهای رگباری و رعد و برق به خصوص با شدت بیشتر در شهرستان ماهنشان پیش بینی می‌شود.

حسین سلطانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارشهای پیش بینی شده در استان می تواند با تگرگ همراه شود و با توجه به ماهیت رگباری بارش ها آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها دور از انتظار نیست.

وی یادآور شد: بارشها به صورت پراکنده فردا نیز در برخی مناطق استان ادامه خواهد داشت و پس از آن تا پایان هفته جاری بارندگی در استان نخواهیم داشت.

سلطانی با بیان اینکه کماکان هوای گرمی در استان حاکم است، اظهار داشت: این دما که تا ۳۴ درجه سانتیگراد خواهد رسید تا پایان هفته در استان مستقر خواهد بود.

وی دمای فعلی هوای زنجان را ۲۵ درجه سانتیگراد ذکر کرد و گفت: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت چهار درجه افزایش یافته است.

سلطانی با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای مختلف استان، خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان ۱۹ و ۳۶ درجه، ابهر ۲۲ و ۳۶ درجه، خرمدره ۲۲ و ۳۶ درجه، آببر ۲۵ و ۳۹ درجه، سلطانیه ۱۸ و ۳۶ درجه، قیدار ۲۲ و ۳۴ درجه و ماهنشان ۲۴ و ۳۸ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و در چهار ایستگاه دیگر نیز به طور ۱۲ ساعته مستقر هستند.

داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha