۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۱۷
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85183675
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تعداد مجتمع‌های خدمات رفاهی در کردستان به ۲۱ مورد افزایش می‌یابد

سنندج- ایرنا- معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: در حال حاضر ۱۷ مجتمع خدمات رفاهی در استان مشغول به فعالیت است که تا پایان سال جاری به ۲۱ مورد افزایش می یابند.

به گزارش ایرنا، رامبد نوذری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر چهار مجتمع خدماتی رفاهی در مراحل پایانی احداث است و تا پایان امسال اتمام به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه برای ۶ مجتمع دیگر پروانه بهره برداری صادر شده و در دست احداث است، گفت: همچنین ساخت ۱۶ مورد مجتمع خدمات رفاهی در مرحله استعلام است و برای ایجاد این تعداد مجتمع، موافقت اصولی صادر شده اما باید از ۱۲ ارگان و دستگاه استان نیز استعلام اخذ شود و در صورت تایید، امکان صدور پروانه بهره‌برداری وجود خواهد داشت.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان با تاکید بر اینکه برای ایجاد مجتمع های گردشگری از سرمایه گذاران استقبال می شود، گفت: ایجاد این مجتمع‌ها در کنار اشتغالزایی، زمینه اسراحت رانندگان را فراهم و از تصادف نیز جلوگیری می کند.

وی یادآورشد: با وجود اینکه متولی نظارت بر ساخت و کیفیت ارائه خدمات مجتمع‌های خدمات رفاهی ادارات راهداری و حمل ونقل جاده ای است اما در قانون هیچ دستورالعمل اجرایی و اختیاری برای برخورد قانونی با متخلفان این بخش وجود ندارد که مشکل بزرگی بوده و نیاز است قانونگذاران برای این مشکل چاره ای بیاندیشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha