۸ مرداد ۱۴۰۲، ۷:۰۱
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85184213
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رژیم صهیونیستی از بیم حملات حزب الله نیروهای خود را تقویت می‌کند

تهران-ایرنا-ارتش رژیم صهیونیستی از بیم حملات حزب الله نیروهای خود را در شمال سرزمین‌های اشغالی تقویت می‌کند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری سما، شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد که در پی سخنان سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله درباره توان و قدرت مقاومت، ارتش اسرائیل نیروهای خود در مرزهای شمالی را تقویت خواهد کرد.
برپایه این گزارش، همچنین بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز جلسه‌ای ویژه را در همین راستا با حضور یواو گالانت وزیر و فرماندهان جنگ برگزار خواهد کرد.

دبیرکل حزب الله لبنان چند روز پیش اظهار کرد: ما بر ایستادگی حزب الله در کنار مقاومت فلسطین تاکید می کنیم و نبرد آنها، نبرد ما است.

سید حسن نصرالله ادامه داد: ما از ضاحیه بر موضع حزب الله و مقاومت در ایستادگی در کنار ملت فلسطین با آنچه در اختیار داریم، تاکید می کنیم.

دبیرکل حزب الله لبنان اظهار کرد: در رسانه ها می گویند که امروز یا فردا نخست وزیر دشمن صهیونیست با ژنرال های خود درباره بررسی و نوع برخورد با مسأله مرزهای جنوب لبنان دیدار خواهد کرد. به آنها می گوییم که درباره هرگونه حماقت و گزینه های اشتباه برحذر باشید. مقاومت لبنان مماشات نخواهد کرد و آماده بازدارندگی و مقابله و آزادی در برابر هرگونه حماقت اسرائیلی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha