۸ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۵۸
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85184353
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه  طرح ورزشی تا پایان امسال در اردستان  به بهره برداری می‌رسد

کاشان - ایرنا - سرپرست اداره ورزش و جوانان اردستان گفت:سه طرح ورزشی در این شهرستان تا پایان سال جاری با اعتبار ۲۳ میلیارد ریال تکمیل شده و به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش ایرنا، عباس روحانی روز یکشنبه در نشست روسای هیات های ورزشی شهرستان در جمعیت هلال احمر اردستان افزود: قرارداد تکمیل زور خانه الغدیر اردستان که‌احداث آن از ۱۲ سال قبل آغاز شده، به صورت خیر سازبسته شده، قرارداد تکمیل استخر شنای اردستان با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال و تخریب و بازسازی دیوار سالن ورزشی انقلاب مهاباد، تعویض کف پوش آن با اعتبار هشت میلیارد ریال از محل اعتبارات استان اصفهان با پیمانکار بسته شده تا ماه های پایانی سال به بهره برداری خواهند رسید.
وی با اشاره به خشک شدن تنها زمین چمن ورزشگاه ۱۷ شهریور اردستان اظهار کرد: از محل اعتبارات تملک دارایی مبلغ ۱۵ میلیارد ریال به این زمین اختصاص داده شده که به دلیل کمبود آب به جای چمن طبیعی، چمن مصنوعی نصب خواهد شد.
سرپرست اداره ورزش و جوانان اردستان به سالن های ورزشی موجود اردستان بدون ذکر تعداد اشاره و خاطرنشان کرد: کلیه سالن های ورزشی این اداره دارای پروانه بهره برداری هستند ولی هیچیک از سالن های ورزشی دیگر اداره ها پروانه بهره برداری ندارند که باید نسبت به دریافت آن اقدام کنند.
روحانی بابیان اینکه‌ شهرستان ۱۸ هیات ورزشی دارد گفت: هیات های کشتی، تکواندو، کوهنوردی، پهلوانی و زورخانه دارای شناسه هستند و می توانند از اعتبارات واریزی استفاده کنند اما هیات هایی که شناسه ندارند نمی توانند از این اعتبار ها بهره ببرند که لازم است روسای هیات ها ظرف مدت ۲ هفته برای دریافت شناسه اقدام کنند.
وی اظهار کرد: هیات هایی که می خواهند مسابقات ورزشی برگزار کنند موظف هستند ۲ هفته قبل از برگزاری مسابقه موضوع را به صورت کتبی به این اداره اعلام کنند تا در شورای تامین مطرح و مجوز لازم صادر شود.
سرپرست اداره ورزش و جوانان اردستان به موضوع بیمه ورزشی ورزشکاران اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون یکهزار و ۴۵۰ نفر کارت بیمه دریافت کرده اند که‌ نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش چشمگیر داشته ، در حالیکه در سال ۱۴۰۰ در مجموع ۸۰۰ نفر بیمه شده و در سال گذشته در مجموع یکهزار و ۵۰۰ نفر بیمه ورزشی بوده اند.
روحانی یکی از چالش های موجود ورزش شهرستان را کمبود نجات غریق زن اعلام و گفت: اگر استخر شنای اردستان راه اندازی شود تنها می توانیم یک نوبت را اداره کنیم که ضروری است هیات نجات غریق در خصوص تربیت نجات غریق زن اقدام کند.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha