۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۴۱
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85184473
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شرایط حضور تماشاگران در دیدار تیم‌های صنعت‌نفت و استقلال وجود دارد

آبادان - ایرنا - رئیس هیات فوتبال آبادان گفت: شرایط برای حضور تماشاگران در دیدار تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و استقلال تهران مهیا است.

مظفر شاملی یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پس از ممیزی انجام شده و اقدامات صورت گرفته در راستای مرمت سازی بخش‌های آسیب دیده ورزشگاه تختی آبادان اکنون شرایط حضور تماشاگران در این ورزشگاه مهیا شده است.

وی افزود: عملیات استحکام‌بندی در سکوهای ضلع شرقی و غربی، رختکن‌ها و ورودی ورزشگاه توسط عملیات غیرصنعتی شرکت پالایش نفت آبادان اجرایی شد و در صورت تایید سازمان لیگ و اداره مهندسی شرکت پالایش نفت تماشاگران از هفته ابتدایی لیگ برتر در ورزشگاه حضور خواهند یافت.

رئیس هیات فوتبال آبادان گفت: البته امکان دارد بخشی از جایگاه ضلع شرقی ورزشگاه خالی از تماشاگر باشد زیرا قسمت بالای این ضلع نیاز به مرمت سازی بیشتر دارد.

بازی نفت آبادان مقابل استقلال با حضور ۷۰ درصدی هواداران در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود

مدیر عملیات غیر صنعتی شرکت پالایش نفت آبادان نیز گفت: مدیریت ایمنی و مهندسی عمومی شرکت پالایش نفت آبادان به لحاظ فنی با حضور هواداران در ورزشگاه تختی آبادان موافقت کرده و این نظر به مدیران بالادستی شهرستان اعلام شد.

لفته بوعذار افزود: عملیات بازسازی و رفع نواقص ضلع غربی با سرعت خوبی در حال انجام است و طی ۲ روز آینده به پایان خواهد رسید و با موافقت مدیر ایمنی و مهندسی عمومی شرکت پالایش نفت آبادان بازی صنعت نفت آبادان مقابل استقلال تهران با حضور ۷۰ درصدی هواداران در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: در خصوص ضع شرقی نیز نظر مدیریت ایمنی و مهندسی عمومی مسدود کردن ردیف‌های بالای این ضلع است.

مدیر عملیات غیر صنعتی شرکت پالایش نفت آبادان افزود: این ورزشگاه حدود ۷۰ سال قدمت دارد و طی سال‌های گذشته کارهای اساسی ترمیم و نگهداری روی آن انجام نشده بود تلاش برای رفع تمام نواقص این ورزشگاه ادامه دارد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان جمعه هفته جاری در چارچوب هفته نخست لیگ برتر میزبان استقلال تهران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha