۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۲۰
کد خبر: 85184608
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فراخوان نهمین دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج در جهرم

شیراز- ایرنا- فراخوان نهمین دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج امروز منتشر شد و داستان‌نویسان فارسی‌زبان تا ۳۱ شهریور فرصت دارند داستانهای کوتاه خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

به گزارش ایرنا، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم روز یکشنبه در آیین رونمایی از پوستر این جشنواره ادبی گفت: همه‌ داستان‌نویسان فارسی‌زبان از سراسر دنیا می‌توانند حداکثر ۲ داستان کوتاه خود را از طریق ایمیل به آدرس dastannaranj@gmail.com تارنمای این دوسالانه به نشانی www.naaranj.com ارسال کنند.

محسن نعمت‌اللهی درباره شرایط شرکت در این رویداد داستان نویسی بیان کرد: ﺣﺠﻢ داستان ﻧﺒﺎﯾﺪ بیش ﺍﺯ چهار ﻫﺰﺍﺭ ﮐﻠﻤﻪ ﺑﺎﺷﺪ و ﺁﺛﺎﺭ ﺍﺭﺳﺎﻟﯽ ﻧﺒﺎﯾﺪ پیش‌تر ﺩﺭ ﺟﺸﻨﻮﺍﺭﻩﺍﯼ ﺑﺮﮔﺰﯾﺪﻩ یا در کتاب، نشریه یا رسانه دیگری به چاپ رسیده باشد.

وی با بیان اینکه داوران اولیه و نهایی در روز اختتامیه معرفی می‌شوند، اضافه کرد: ﺑﻪ ﺳﻪ ﻧﻔﺮ ﺑﺮﺗﺮ، ﺗﻨﺪﯾﺲ دوسالانه ﻭ ﺟﺎﯾﺰﻩ ﻧﻘﺪﯼ ﺍﻫﺪﺍﺀ ﻣﯽشود و آثار منتخب در کتاب دوسالانه داستان کوتاه نارنج چاپ خواهد شد.

نماینده‌ مردم شهرستان‌های جهرم و خفر و رییس کمسیون عمران در مجلس شورای اسلامی در ادامه این آیین گفت: جایگاه این رویداد بین‌المللی و برگزاری منظم آن ستودنی و موجب افتخار شهرستان جهرم است.

محمدرضا رضایی اظهار کرد: برنامه‌هایی با این کیفیت سطح درخواست ما را از مسئولان درجه یک کشور بالا می‌برد و باعث رشد و ترقی این شهرستان می‌شود.

جهرم در فاصله ۱۹۳کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha