۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۳۵
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85184680
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعتبارات عمرانی نهاوند ۴۰ درصد افزایش یافت

۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۳۵
کد خبر: 85184680
اعتبارات عمرانی نهاوند ۴۰ درصد افزایش یافت

همدان-ایرنا- فرماندار نهاوند گفت: اعتبارات عمرانی این شهرستان امسال نسبت به سال گذشته حدود ۴۰ درصد افزایش یافته است که بین دستگاه های اجرایی توزیع شد.

به گزارش ایرنا ضرغام احمدوند روز یکشنبه در کمیته برنامه ریزی شهرستان اظهار داشت: سهم اعتبارات شهرستان نهاوند در سال ۱۴۰۲ از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی، ردیف‌های قانون استفاده متوازن از امکانات کشور، سه درصد نفت و گاز در مجموع یک هزار و ۸۳۵ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال است.

وی ادامه داد: همچنین ۲۵۰ میلیارد ریال سهم نماینده مجلس شورای اسلامی است که مجموع این اعتبارات در قالب ۲۱۰ پروژه بین ۴۱ دستگاه اجرایی شهرستان توزیع شده است.

احمدوند با تاکید بر اینکه این اعتبارات نیاز به تقویت و پیگیری مدیران دستگاه ها برای جذب اعتبارات ملی و وزارتخانه ها دارد، خواستار تلاش مدیران شهرستان برای جذب این ارقام شد.

وی با بیان اینکه پیش از این نشست های پیش کمیته با حضور مدیر دستگاه ها برگزار شده است تصریح کرد: با پیگیری های استاندار ۱۰ خودروی آتش نشانی برای شهرداری های استان جذب شد که با پیگیری شهردار نهاوند یک مورد آن برای شهرداری نهاوند به کارگرفته شده است.

فرماندار نهاوند در ادامه از برگزاری کنگره هشت هزار شهید شهرستان در ۱۶ مهرماه سال جاری خبر داد و گفت: این یادواره با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و در راستای کنگره هشت هزار شهید استان برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha