فرمانده سپاه امام رضا(ع): روایتگری صحیح مطالبه رهبر معظم انقلاب است

مشهد-ایرنا- فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: روایتگری درست از رخدادها از مطالبات رهبر معظم انقلاب است و همه باید دست به دست هم دهیم و نگذاریم روایت نادرست را دشمنان منعکس کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار سید هاشم غیاثی روز یکشنبه در رویداد "بانوی پیشران ایران" افزود: حقیقت یک رخداد و اتفاق را باید خودمان برای افکار عمومی بیان کنیم.

وی بیان کرد: دشمنان، امروز از رویارویی با ایران اسلامی از طریق جنگ نظامی و حمله مستقیم ناامید شده اند و تلاش دارند در فضای مجازی و جنگ ترکیبی با استفاده از عنصر زن به راهبرد خود که براندازی نظام اسلامی است، دست پیدا کنند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه وظیفه هر یک از ما در فضای مجازی تبیین و بصیرت افزایی برای رفع شبهات است، افزود: پاسخ‌ به شبهات باید اقنایی و عالمانه باشد و با رویکرد اقناع جوانان و نوجوانان صورت گیرد. همچنین دستور کار دشمن را در جنگ نرم، خوب بشناسیم و با تعقل و تفکر نقاط ضعف دشمن را احصا کنیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود با تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا(ع) اظهار داشت: سپاه پاسداران در عاشورا متولد شد و نخستین پاسداران، کسانی بودند که در نهضت حسینی و در رکاب ابا عبدالله(ع) درس مقاومت و ایستادگی آموختند و جان خود را در این راه فدا کردند.

سردار غیاثی تاکید کرد: شرایط امروز انقلاب به گونه‌ای است که دشمن در حال اجرای اقداماتی در فضای مجازی است تا بر روی نسل‌های آینده و حال اثر بگذارد، ما باید تلاش خود را مضاعف کنیم و با عبرت آموزی از مکتب امام حسین(ع) با تبعیت از آن حضرت بر عقیده خود استوار بمانیم و در مقابل حجم انبوه تردیدها از سوی دشمن، موقعیت شناس باشیم و تقوای الهی را برای خودسازی کسب کنیم.

وی با اشاره به اینکه در جنگ ترکیبی، جوانان و نوجوانان هدف اصلی دشمن هستند، گفت: راه مبارزه با استراژی دشمن، ارتقاء سواد رسانه‌ای آحاد جامعه است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع): روایتگری صحیح مطالبه رهبر معظم انقلاب است

دبیر رویداد روایت "بانوی پیشرفت ایران" خراسان رضوی نیز در خصوص این رویداد به خبرنگار ایرنا گفت: نخستین رویداد روایت "بانوی پیشرفت ایران" خراسان رضوی با محوریت گفتمان سازی هویت و الگوی سوم زن مسلمان مبتنی بر اندیشه رهبر معظم انقلاب امروز آغاز شد و تا دهم مردادماه ادامه دارد.

منصوره ابراهیمیان افزود: این رویداد با حضور ۲۵۰ نفر از کارشناسان مطالعات زن و خانواده استان خراسان رضوی در مرکز آموزش تخصصی بسیج سپاه امام رضا(ع) برگزار شد.

وی بیان داشت: مخاطبان این رویداد، شبکه متخصصان زن و خانواده استان خراسان رضوی هستند که به منظور گفتمان سازی و جریان سازی و ارتقا و توانمندسازی، موضوعات محتوایی و آموزشی را فرا می‌گیرند.

به گفته وی، چیستی و مولفه‌های هویت، نقش رسانه در هویت سازی، تبار تاریخی روایت، جنگ روایتها، مصادیق و الگوی روایی برخی از موضوعات مورد توجه در این رویداد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha