پایان روز دوم یونیورسیاد دانشجویان جهان/ کاروان ایران در جایگاه دهم

تهران- ایرنا- دومین روز از سی و یکمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان با کسب یک مدال طلا و دو برنز دیگر برای نمایندگان ایران و ایستادن کاروان کشورمان در رده دهم جدول توزیع مدال‌ها پایان یافت.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا؛ دومین روز از سی و یکمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان در چنگدو چین با برگزاری مسابقات تالو، پومسه و تیراندازی برای کاروان ایران و کسب سه مدال طلا و برنز برای ایران همراه بود.

امروز، سیدمحمد حسینی در تالو اولین مدال طلای کاروان ایران را بدست آورد که کاروان ایران با کسب این مدال در جدول مدالی نسبت به روز قبل دو پله صعود کرد. همچنین تیم‌های زنان و مردان پومسه کشورمان صاحب مدال‌های برنز شدند.

در پایان روز دوم، کاروان علمداران در یونیورسیاد با ۷ مدال مجموع یک طلا و ۶ برنز و دو پله صعود نسبت به روز نخست بازی‌ها در رده دهم جدول توزیع مدال‌ها ایستاد.

هم اکنون چین میزبان بازی‌ها با ۲۰ مدال شامل ۱۳ طلا، ۴ نقره و ۳ برنز در رتبه اول قرار دارد. ژاپن با ۱۷ مدال شامل ۹ طلا، ۳ نقره و ۵ برنز دوم و کره جنوبی با ۱۷ مدال شامل ۸ طلا، ۶ نقره و ۳ برنز در رتبه سوم هستند. کشورهای هند، اندونزی، چین تایپه، ماکائو، مجارستان، هنگ گنگ هم در رده‌های چهارم تا نهم قرار دارند.

سی و یکمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان در ۱۸ رشته ورزشی و با حضور ۱۱۹ کشور از ۶ الی۱۷ مردادماه در چنگدو چین برگزار می شود. کاروان ایران در ۱۱ رشته در این رویداد حاضر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha