یونیورسیاد دانشجویان جهان/ حسین‌پور دومین طلایی تکواندو لقب گرفت

تهران- ایرنا- تکواندوکار وزن منهای ۵۸ کیلوگرم ایران به مدال طلای یونیورسیاد چین دست یافت تا دومین طلایی تکواندو لقب بگیرد.

به گزارش ایرنا، امروز سه‌شنبه در ادامه یونیورسیاد دانشجویان جهان در شهر چنگدو چین، علیرضا حسین‌پور نماینده وزن منهای ۵۸ کیلوگرم تکواندو مردان ایران در مبارزه نهایی مقابل «امیربک تورائف» از ازبکستان قرار گرفت و در دو راند متوالی و با نتایج ۶ بر صفر و ۷ بر۶ مبارزه را به سود خود خاتمه داد تا دومین مدال طلای تکواندو ایران را کسب کند. روز گذشته نیز مهدی حاجی‌موسایی طلا گرفته بود.

حسین‌پور برای رسیدن به مبازره پایانی؛ «لیل برونو» از برزیل، «آچنینه» از هلند، «بدارت ساموئل» از فرانسه و «پارک چن» از کره‌جنوبی را با نتایج مشابه ۲ بر صفر شکست داده بود.

مهران برخورداری ملی‌پوش وزن منهای ۸۰ کیلوگرم کشورمان هم امروز با شکست در دیدار نیمه نهایی مقابل سوخرات سالائف از ازبکستان به مدال برنز بسنده کرد. غزل سلطانی و ملیکا میرحسینی نیز دیگر ملی‌پوشان ایران بودند که با شکست مقابل حریفان خود، خداحافظی زود هنگامی با مسابقات داشتند.

تیم تکواندو دانشجویان ایران تا کنون در یونیورسیاد چنگدو موفق به کسب دو مدال طلا توسط مهدی حاجی‌موسایی و علیرضا حسین‌پور و یک مدال برنز توسط مهران برخورداری شده و چهار مدل برنز هم در بخش پومسه کسب کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha