۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۰۷
کد خبر: 85185291
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ثبت‌نام بیش از ۱۴ هزار کلاس اولی در مدارس بوشهر

۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۰۷
کد خبر: 85185291
ثبت‌نام بیش از ۱۴ هزار کلاس اولی در مدارس بوشهر

بوشهر - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهرگفت: تعداد ۱۴هزار و ۶۶ نوآموز در پایه اول ابتدایی در این استان برای سال تحصیلی جدید ثبت نام شده‌اند.

به گزارش ایرنا، علی موحدی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از این شمار دانش آموز تاکنون سه هزار و ۴۹۶ نفر نسبت به ثبت سفارش کتاب درسی خود اقدام کرده‌اند.

وی افزود: ۶هزار و ۸۰۴ دانش‌آموز ورودی پایه هفتم استان بوشهر در سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ است که از این تعداد تاکنون ۸۸۲ نفر اقدام به ثبت سفارش کتاب درسی کرده‌اند.

موحدی اضافه کرد: اولیای دانش‌آموزان و مدارس می‌توانند به صورت گروهی و فردی با داشتن کد ملی و شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز و مراجعه به سامانه به نشانی www.irtextbook.ir نسبت به ثبت سفارش کتاب درسی اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه تهیه کتاب درسی دانش‌آموزان فقط از طریق مدرسه انجام می‌شود اضافه کرد: مدیران مدرسه‌های استان می‌توانند به صورت گروهی با مراجعه به سامانه سیدا نسبت به ثبت کتاب‌های درسی اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: دانش‌آموزان پایه‌های اول‌، هفتم و دهم باید تا ۱۰ شهریور ماه در یک مرکز آموزشی ثبت نام و سپس نسبت به ثبت کتب درسی اقدام کنند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha