۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۱۶
کد خبرنگار: 2330
کد خبر: 85185313
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کاهش حمایت‌های انتخاباتی از ترامپ در میان مقامات دولت سابق

تهران-ایرنا- ده ها نفر از مقام های سابق کابینه دونالد ترامپ رئیس جمهوری پیشین آمریکا از حمایت علنی از تلاش های او برای رقابت دوباره با هدف ورود به کاخ سفید خودداری می کنند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، شبکه خبری ان بی سی نوشت، این شبکه در تماس با ۴۴ نفر از اعضای سابق کابینه ترامپ در دوره چهارساله ریاست جمهوری اش، به ارزیابی حمایت آنها در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ پرداخته است.

این رسانه گزارش داد: بیشتر این افراد از اظهارنظر درباره حمایت از ترامپ در انتخابات آینده خودداری کردند یا به این پرسش پاسخ ندادند و تنها چهارنفر از آنها علنا گفتند که از ریاست جمهوری ترامپ حمایت می کنند.

به نوشته شبکه خبری، تنها افرادی که گفتند از ترامپ حمایت می کنند، "ماتئو وایتکر" سرپرست سابق دادستان کل، مارک میدوز رئیس ستاد کارکنان، راشل ووت مدیرسابق اداره مدیرت و بودجه و ریچارد گرنل سرپرست مدیر اطلاعات ملی بودند.

کابینه ترامپ بیشترین میزان تغییر را در مقایسه بسیاری از دولت های قبلی آمریکا داشت و بسیاری از مقامات کابینه او در دوره چهارساله ریاست جمهوری ترامپ تغییر کردند.

تارنمای هیل نیز در گزارشی در این زمینه نوشت: مقامات سابق دیگر دولت ترامپ تمایلی به ابراز حمایت از ترامپ نداشتند و یا حتی به طور آشکار اعلام کردند که از او حمایت نمی کنند.

"بیل بار" دادستان کل سابق آمریکا به ان بی سی نیوز گفت گه مخالف نامزدی ترامپ به عنوان نماینده جمهوریخواهان در انتخابات ۲۰۲۴ است و از بیان این که آیا در انتخابات سراسری در مقابل جو بایدن از ترامپ حمایت می کند یا خیر خودداری کرد.

کاهش حمایت‌های انتخاباتی از ترامپ در میان مقامات دولت سابق

این مقام آمریکایی به ان بی سی نیوز گفت: بارها آشکارا گفته ام که قویا مخالف نامزدی ترامپ هستم و او را تایید نخواهم کرد.

بار از منتقدان سرسخت ترامپ در سال گذشته بود و یکی از چند مقام سابق دولت ترامپ است که به دلیل کیفرخواست فدرال شامل ۴۰ اتهام سوء استفاده از اسناد طبقه بندی شده و ممانعت از اجرای عدالت علیه ترامپ با رئیس جمهور جمهوریخواه پیشین آمریکا دچار اختلاف شده است.

این مقام آمریکایی ترامپ را یک «خودشیفته تمام عیار» توصیف کرد و گفت رئیس جمهوری پیشین به طور منظم گرفتار «رفتارهای بی پروا» بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha