۴۶ درصد مشترکان آب در ارومیه بالاتر از الگو، مصرف می‌کنند

ارومیه - ایرنا - مدیر امور آب و فاضلاب ارومیه گفت: ۴۶ درصد مشترکان آب در این شهرستان، بالاتر از الگوی ۱۶ هزار لیتر در ماه مصرف دارند که از پُر مصرف‌ها محسوب می‌شوند.

سعید کامیاب فر روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین تعدادی از مشترکان هم بیش از ۵۰ هزار لیتر آب در ماه مصرف دارند که در حیطه بد مصرف‌ها قرار می‌گیرند.

وی اظهار کرد: الگوی مصرف آب برای هر واحد مسکونی در شهر ارومیه طی یک ماه ۱۶ هزار لیتر و طی هر روز کمی بیشتر از ۵۰۰ لیتر در نظر گرفته شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب ارومیه ادامه داد: برای مشترکان پرمصرف و بد مصرف در این شهرستان اخطار ارسال می‌شود و در صورت تداوم مصرف بالا، محدودیت در نظر گرفته شده را اعمال خواهیم کرد.

کامیاب فر با اشاره به روند صعودی مصرف آب اضافه کرد: اولویت برخورد با مصارف بالا به ترتیب فضای سبز، ساختمان در حال ساخت، مشترکان تجاری و دولتی و در آخر پر مصرف‌ها و بدمصرف‌های خانگی خواهد بود.

به گزارش ایرنا، آماری از تعداد کل مشترکان آب در ارومیه ارائه نشده ولی انتظار می‌رود که با توجه به جمعیت یک میلیون نفری و وجود مصارف تجاری، اداری و صنعتی قابل توجه، حدود ۵۰۰ هزار انشعاب در استان وجود داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha