۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۵۰
کد خبر: 85185700
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جزییات افزایش توان تولید آب  در شهر کرمان برای رفع افت فشار

کرمان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کرمان با اشاره به بهره برداری از چهار حلقه چاه در مرکز استان طی یکماه اخیر گفت: ۱۳۰ لیتر بر ثانیه به توان تولید آب شرب کرمان طی یک ماه گذشته افزوده شد و این اقدامات مشکل افت فشار آب کرمان را رفع می‌کند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی این شرکت، علیرضا عبدیان توضیح داد: این چاه‌ها با اعتباری بیش از ۴۳۰ میلیارد ریال در شهر کرمان حفر و تجهیز شد.

وی اظهار داشت: همچنین ۱۰ کیلومتر خط جمع آوری از جنس پلی اتیلن ۲۰۰، ۲۵۰ و ۳۱۵ میلیمتر و چهار کیلومتر عملیات خط انتقال برق برای حفر و تجهیز این چاه ها در کرمان اجرا شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان خاطرنشان کرد: با وارد مدار شدن این چهار حلقه چاه در شهر کرمان ۱۳۰ لیتر بر ثانیه به ظرفیت آب کرمان اضافه شد و این طرح مشکل افت فشار آب در مناطق دارای مشکل را رفع می کند.

به گزارش ایرنا طی یکی دو ماه گذشته مشکل افت فشار آب در شهر کرمان و قطع آب در حاشیه این شهر صدای اعتراض مردم و مسئولان را بلند کرده و آبرسانی تانکری در مرکز استان در دستور کار قرار گرفته بود.

براساس گزارش ها استان کرمان سالانه بیش از یک میلیارد متر مکعب بیلان منفی آب دارد و از بحران کم آبی رنج می برد؛ خط انتقال آب از خلیج فارس به شهرهای کرمان و رفسنجان درحال اجراست که امیدها را برای رفع تنش آبی در این منطقه زنده کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha