۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۴۷
کد خبر: 85185859
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برق روستاهای سیل‌زده جیرفت وصل شد؛ هیچ راهی مسدود نیست

جیرفت- ایرنا- رییس اداره برق جیرفت گفت: برق ۱۷ روستای شهرستان که در جریان سیلاب و بارندگی های رگباری از عصر و شب گذشته قطع بود وصل شد.

مجتبی شادجو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در جریان سیلاب به بیش از ۲ کیلومتر از شبکه توزیع برق شهرستان جیرفت خسارت وارد آمده و از جمله ۲۸ تیر برق شکسته شد.
وی با بیان اینکه برق ۵۰ روستای این شهرستان در اثر سیلاب و وزش تند باد قطع شده بود که در ساعات اولیه برق بیشتر آنها وصل شد افزود: با حضور ۱۱ تیم برقی در مناطق خسارت دیده و با استفاده از توان پیمانکاران در کمترین زمان برق ۱۷ روستای باقیمانده نیز در نهایت وصل و هم اکنون برق مناطق سیل زده در وضعیت پایدار است و هیچ گونه قطعی برق وجود ندارد.

آخرین وضعیت راه ها

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان هم در این زمینه گفت: بارش سیل آسای باران شب گذشته سبب شد تا سیلاب به جاده های روستایی خسارت وارد کند.
وحید میرافضلی با رد شایعه تخریب پل در محور جیرفت - فاریاب افزود: بروز سیلاب در رودخانه کوگوئیه و حجم سیلاب، خسارت به آبنمای این مسیر را به دنبال داشت که با فروکش کردن آب طی شب گذشته این مسیر توسط عوامل راهداری جیرفت بازگشایی شد و تاکنون هیچ راه مسدودی در حوزه جنوب کرمان وجود ندارد.
وی از تعیین پیمانکار برای رفع مشکل این آبنما هم خبر داد و ادامه داد: پیمانکار تعریض این محور با توجه به فعال بودن در محور جیرفت - فاریاب برای رفع مشکل این آبنما اقدام خواهد کرد.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان با اشاره به خسارت آب بردگی سطح راه در جاده های کوهستانی و خاکی گفت: با توجه به نیاز و شدت آسیب، دستگاه‌های راهداری در شهرستان ها فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha