برخورد غیراخلاقی با یک شهروند در شاهرود پیگیری شود

سمنان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان سمنان در پی انتشار تصاویری برخورد فیزیکی و غیراخلاقی با یک شهروند توسط عوامل منتسب به یکی از دستگاه‌های اجرایی شهرستان شاهرود، دستور پیگیری موضوع را از سوی دستگاه‌های نظارتی و قضایی صادر کرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از دفتر نماینده ولی فقیه در استان سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی به دستگاه‌های مسوول استان دستور داد در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به بررسی ابعاد مختلف این حادثه اقدام و نتیجه بررسی‌های خود را به دفتر نماینده ولی فقیه در استان سمنان ارسال کنند.
در بخشی از متن دستور نماینده ولی فقیه در استان سمنان به مسوولان استان برای بررسی موضوع آمده است: در نظام مقدس جمهوری اسلامی که احترام به آحاد مردم و حفظ کرامت انسان‌ها یکی از والاترین ارزش‌های آن است، وقوع چنین حوادثی پذیرفتنی نیست.
حجت الاسلام والمسلمین مطیعی با ابراز تاسف از وقوع این حادثه‌ و باتوجه به وقوع حوادث مشابه در سایر نقاط استان طی ماه‌های گذشته، تاکید کرد که ضروری است دستگاه‌های مسوول امنیتی، انتظامی و قضایی استان سمنان به بررسی ابعاد مختلف این حادثه در کوتاه‌ترین زمان بپردازند و ارسال گزارش آن و نیز اطلاع‌رسانی مناسب برای تنویر افکار عمومی، را مدنظر داشته باشند.
به گزارش ایرنا، از روز گذشته فیلمی از برخورد فیزیکی با یک شهروند توسط عوامل منتسب به یکی از دستگاه‌های اجرایی شاهرود در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha