۹ مرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۳۸
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 85186069
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عناصر تروریست ها در مرز سوریه با اردن مستقر می شوند

تهران – ایرنا – رسانه های نزدیک به گروه های تروریست در سوریه از انتقال بخشی از نیروهای این گروه ها به مرز این کشور با اردن خبر می دهند.

به گزارش ایرنا از المیادین، رسانه های نزدیک به گروه های تروریستی در شمال و شمال غرب سوریه اعلام کردند که گروه تروریستی موسوم به « ارتش میهنی سوریه» وابسته به ترکیه در حال ثبت نام اعضای خود برای انتقال آن ها به مرز سوریه با اردن است.

براساس اعلام این رسانه ها، هدف از انتقال این افراد، بکارگیری آن ها بعنوان نیروهای مرزبانی در منطقه «التنف» در مثلث مرزی سوریه – عراق و اردن است و این همان وظیفه ای است که این تروریست ها پیشتر در لیبی برعهده داشتند.

فرماندهان گروه های تروریستی در کانال های ویژه خود در فضای مجازی از نیروهای خود خواستند در صورتی که خواستار شرکت در ماموریت های نظامی در منطقه «التنف» با حقوق یکهزار دلار هستند، ثبت نام کنند.

این ثبت نام از طریق فرماندهان گروه ها و بدون مشخص شدن پست جدید نیروها و یا نام گروه جدیدی که قرار است در آن قرار گیرند، انجام می شود.

این اقدام با هماهنگی گروهای موسوم به « ارتش آزاد سوریه» و «ارتش میهنی سوریه» انجام خواهد شد.

نیروهای ائتلاف موسوم به بین المللی به سرکردگی آمریکا در چند روز گذشته، آموزش ها و تمرینات نظامی خود را در منطقه کیلومتر ۵۵ در مثلث مرزی سوریه، عراق و اردن افزایش داده اند و برخی از این مانورها با مهمات جنگی انجام شده است.

نظامیان آمریکایی مستقر در منطقه «التنف» پیشتر تلاش کرده اند با ایجاد همکاری میان دو گروه «ارتش میهنی» وابسته به ترکیه و «ارتش آزاد» وابسته به آمریکا برای بکارگیری آن ها در راستای اهداف خود تلاش کرده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha