۱۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۱۷
کد خبر: 85186304
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ششمین نمایشگاه اکسپو چین و کشورهای عربی برگزار می شود

تهران -ایرنا -وزارت بازرگانی چین با صدور بیانیه‌ای از برگزاری ششمین نمایشگاه اکسپو چین و کشور های عربی در شهر ینچوان چین خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از خبرگزاری شینهوا، وزارت بازرگانی چین در بیانیه‌ای که یک نسخه آن در تارنمای خبرگزاری شینهوا امروز(سه شنبه دهم مرداد) منتشر شد آمده است که ششمین نمایشگاه اکسپو چین و کشورهای عربی، پنجم شهریور در شهر ینچوان مرکز استان خودمختار نینگ شیا هوی چین با حضور نمایندگانی از ۱۴ کشور، ۱۳ سازمان های بین المللی و بیش از ۶۰ هزار شرکت های تجاری برگزار می شود.

«لی فی» معاون بازرگانی چین گفت: اولین نمایشگاه چین و کشورهای عربی در سال ۲۰۱۳ برگزار شده که یک چارچوب مهمی در همکاری های عملی و پیشبرد طرح ابتکاری «کمربند و راه» ایجاد کرد.

وی افزود: در طول ۱۰ سال گذشته نمایشگاه چین و کشورهای عربی بیش از ۴۰۰ هزار شرکت کننده و ۶ هزار شرکت از ۱۱۲ کشور جذب و توانسته بیش از ۱۲۰۰ سند همکاری درزمینه های کشاورزی مدرن، فناوری‌های پیشرفته و زیست پزشکی به امضا برسد.

چین بزرگترین شریک تجاری کشورهای عربی می باشد که حجم تجارت در سال گذشته به ۴۳۱.۴ میلیارد دلار رسیده است که نسبت به سال های گذشته دو برابر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha