۱۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۴۳
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85186329
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال از مطالبات کلزاکاران ایلام پرداخت شد

ایلام - ایرنا - سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام گفت: یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال از مطالبات کلزاکاران استان با اتمام فصل برداشت پرداخت شده است.

علی رضایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پنج هزار و ۸۵۰ تن کلزا از کشاورزان در سال زراعی جاری خریداری شده است.

وی ادامه داد: یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال از مطالبات کلزاکاران استان با نرخ تعرفه خرید تضمینی سال گذشته خریداری شده و ۲۸۰ میلیارد ریال دیگر آن معوق مانده است.

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان ایلام تاکید کرد: مابه التفاوت خرید دانه روغنی کلزای کشاورزان با تعیین بهای امسال به حساب آنها واریز خواهد شد.

رضایی در خصوص پرداخت مطالبات گندمکاران یادآور شد: ۳۴ هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال از مجموع مطالبات کشاورزان گندمکار استان پرداخت شده است.

وی تاکید کرد: هشت هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال از مجموع مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است.

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام افزود: مطالبات پرداختی کشاورزان با نرخ سال گذشته است و با تعیین نرخ مصوب خرید تضمینی امسال، مابه التفاوت بهای گندم خریداری شده به حساب آنها واریز می شود.

رضایی یادآور شد: تاکنون بیش از ۳۲۰ هزار تن ارقام گندم معمولی و دروم از کشاورزان استان خریداری شده و روند خرید گندم از کشاورزان کماکان ادامه دارد.

سال زراعی جاری ۵۷ هزار هکتار از اراضی آبی و ۷۷ هزار و ۷۸۴ هزار هکتار زمین دیم استان ایلام به زیر کشت گندم رفت.

استان ایلام دارای ۳۴۰ هزار هکتار اراضی زراعی دیم و آبی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha