انعکاس فعالیت‌ گروه‌های جهادی توسط رسانه مصداقی از جهاد تبیین است

خمین - ایرنا - امام جمعه خمین گفت: انعکاس فعالیت‌ گروه‌های جهادی توسط رسانه مصداقی از جهاد تبیین است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام «سید قاسم میرصادقی» روز سه‌شنبه در آیین افتتاح جهادگران فاطمی ۳ خمین، افزود: اردوهای جهادی باید با پیوست رسانه‌ای انجام شود تا اقشار مختلف جامعه و دستگاه‌های اجرایی برای مشارکت در کارهای جهادی بیشتر ترغیب شوند.

وی بیان کرد: ایمان و عمل صالح برخواسته از عقل نظری و عقل عملی و بال‌های رسیدن به خداوند است و هرچه ایمان انسان قوی‌تر باشد، به عمل صالح بیشتری دعوت می‌شود.

امام جمعه خمین ادامه داد: برخی اقدامات خیرخواهانه است و رفع مشکل از دیگران می‌تواند مسیر زندگی افراد جامعه را تغییر دهد.

حجت‌الاسلام میرصادقی اظهار کرد: کارهای جهادی و اردوهای جهادی مانند دوره ریاضت برای یک عارف است، چراکه فرد جهادگر در یک زمان از زندگی عادی جدا می‌شود.

وی بیان کرد: برخی نوجوانان و جوانان با فاصله گرفتن از زندگی و آسایش خود در تعطیلات تابستان به منطقه‌ای محروم و بدون امکانات می‌روند تا در فعالیت‌های جهادی مشارکت کنند.

امام جمعه خمین تاکید کرد: نیاز است ظرفیت‌های بومی شناخته شود و از آنها در محرومیت‌زدایی‌های فرهنگی و عمرانی استفاده شود.

مسئول بسیج سازندگی خمین نیز در این آیین گفت: ۱۴۷ گروه جهادی ثبت شده در این شهرستان، فعالیت‌های عمرانی فرهنگی و محرومیت‌زدایی دارند.

«محمد طاهری» ادامه داد: یکی از گروه‌های جهادی خمین به مدت ۲۰ روز در خراسان جنوبی در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی و آبادانی اقدامات جهادی انجام دادند.

وی ادامه داد: ۴۰ گروه جهادی از خمین در رزمایش جهادگران فاطمی ۳ در حوزه‌های پزشکی، فرهنگی و محرومیت‌زدایی مشارکت دارند.

جانشین فرمانده ناحیه بسیج خمین هم در این آیین، با اشاره به اینکه سپاه تبلور عاشورا است، افزود: خدمات این نهاد انقلابی به منظور ارایه مطلوب به نظام جمهوری اسلامی به روز می‌شود.

سرهنگ «سید حسن بهشتی» گفت: حجاب، ناکارآمدی نظام، انزوا و ناامیدی توطئه دشمنان برای آسیب به نظام اسلامی است.

وی بیان کرد: برخلاف تصور باطل دشمنان، جمهوری اسلامی مقتدرانه و با دیپلماسی قوی در دنیا به حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی ادامه می‌دهد.

در پایان این آیین، از گروه‌های جهادی برتر خمین تقدیر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha