امام جمعه تبریز: خدمات رایگان بیمه سلامت دغدغه اقشار جامعه را کاهش داده است

تبریز- ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز با تقدیر از خدمات درمانی رایگان بیمه سلامت به اقشار کم درآمد، گفت: فعالیت‌های بیمه سلامت در این مدت منجر به کاهش دغدغه درمانی قشر عظیمی از مردم استان شده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد علی آل هاشم روز سه شنبه در بازدید از اداره کل بیمه سلامت آذربایجان شرقی و دیدار با کارکنان از نزدیک در جریان خدمت رسانی این سازمان به مردم قرار گرفت و با قدردانی از ارائه خدمات درمانی رایگان به اقشار کم درآمد جامعه، اظهار کرد: اینکه دهک های پایین جامعه به طور رایگان زیر پوشش بیمه قرار گرفته و از خدمات درمانی بهره مند شده اند، قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر اهمیت نیروی انسانی در ادارات گفت: امروز در کنار سازمان، نیروی انسانی از اهمیت بالایی در مسیر تحقق اهداف سازمان ها قرار دارد و به همین خاطر رسیدگی به امور رفاهی و اداری کارکنان نقش موثری در ماموریت های سازمان بیمه سلامت دارد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه ساختمان اداره کل بیمه سلامت جزو ساختمان های مطلوب و دارای فضای مناسب استان است از مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان شرقی در خصوص فراهم کردن فضاهای اداری در تبریز و شهرستان ها تقدیر کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در این بازدید سرزده از میز خدمت اداره کل بیمه سلامت نیز بازدید و در جریان امور مربوط به بیمه شدگان قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، مدیر کل بیمه سلامت آذربایجان‌شرقی روز گذشته در گفت و گویی با ایرنا اظهار کرد : در یک سال گذشته بیش از ۱۶ هزار مادر باردار، ۶۹ هزار مادر شیرده و بالغ بر ۱۴۴ هزار کودک زیر پنج سال از خدمات درمانی و بیمه‌ای در استان بهره‌مند شده‌اند.

دکتر وحید مجیدی با اشاره به ارائه خدمات به نیمی از جمعیت آذربایجان شرقی اظهار کرد: بیش از ۵۲ درصد کل جمعیت زیر پوشش بیمه سلامت قرار دارند که نزدیک به ۹۰ درصد این جمعیت به‌ صورت رایگان زیرپوشش بیمه سلامت قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha