پولادگر: ژیمناستیک تعلیق نشده که نتواند در بازی‌های آسیایی شرکت کند

تهران- ایرنا- معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: ژیمناستیک ایران تعلیق نشده که نتواند یا اجازه ندهند در بازی‌های آسیایی شرکت کند.

به گزارش ایرنا، سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان امروز (سه‌شنبه) در حاشیه مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی در خصوص زمان برگزاری انتخاباتی ریاست فدراسیون بولینگ و بیلیارد گفت: یک ماه و نیم از مجمع وقت گرفتیم و اعضای مجمع رای به تنفس دادند تا در نیمه‌ شهریور ماه، مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون بولینگ و بیلیارد را برگزار کنیم.

وی در واکنش به حاشیه‌های لغو دوباره مجمع و درگیری برخی اعضا در بیرون از مجمع گفت: اطلاعی از این درگیری‌ها ندارم.

بلاتکلیفی فدراسیون ژیمناستیک باعث شد تا ۲ نماینده این رشته ورزشی امکان حضور در رقابت‌های دانشجویان جهان را نداشته باشند و حالا این احتمال وجود دارد که با توجه به حساسیت فدراسیون جهانی این رشته به حواشی مجمع انتخاباتی ایران، امکان حضور نمایندگان ژیمناستیک کشورمان در بازی‌های آسیایی وجود نداشته باشد. پولادگر در این خصوص گفت: فدراسیون جهانی ایرداتی به برگزاری مجمع انتخاباتی ایران گرفته بود، کمیته ملی المپیک و ما پاسخ این ایرادات را دادیم، ولی هنوز فدراسیون جهانی پاسخی به ما نداده است.

وی در واکنش به این مسئله که ممکن است اجازه ندهند ژیمناستیک ایران در بازی‌های آسیایی حاضر شود، افزود: تا جایی که من اطلاع دارم، بحث اجازه ندادن مطرح نبود چون فدراسیون ژیمناستیک ایران که تعلیق نشده که نتواند یا اجازه ندهند که در بازی‌های آسیایی شرکت کند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در مواجهه با درخواست چند روز پیش پوریا رئیس فدراسیون بدمنیتون در مراسم عزاداری هیئت محبان وزارت ورزش برای اعطای یک سهمیه به این فدراسیون جهت حضور در بازی‌های آسیایی گفت: من اصلا چند روزی است که پوریا را ندیده‌ام. این خبرها را از کجا می‌آورید. پوریا در آن مراسم فقط با من سلام و علیک کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha