۱۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۳۰
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85187067
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صنایع فعال در کیش، تکمیل کننده زنجیره گردشگری باشند

کیش – ایرنا – سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش بزرگترین منبع درآمدی در این جزیره را گردشگری عنوان کرد و گفت: صنایع فعال در کیش باید تکمیل کننده زنجیره گردشگری باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، وحید زارع فکری روز سه شنبه در دومین جلسه ستاد جهش سرمایه گذاری و صادرات منطقه آزاد کیش که با حضور حجت‌الله عبدالملکی دبیر شورای عالی مناطق آزاد برگزار شد، اظهار کرد: به دنبال احیای مزایای سرمایه گذاری صنعتی در کیش هستیم.

وی با اشاره به ثبت ۵۰ درخواست سرمایه گذاری در کیش، افزود: از این تعداد ۲۵ مورد بررسی و در نوبت برای تایید هیات مدیره است و ۱۵ مورد نیز مصوبه هیات مدیره را اخذ کرده است.

سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش بروکراسی اداری را یکی از عوامل منفی در جذب سرمایه گذار دانست و تصریح کرد: عدم شفافیت و بروکراسی اداری سبب سردرگمی سرمایه گذاران شده و کاهش سرمایه گذاری را در پی دارد.

وی با تاکید بر ضرورت سرمایه گذاری تخصصی برای توسعه، بیان کرد: سرمایه گذاری نباید به گونه‌ای باشد که برند کیش آسیب ببیند.

زارع فکری با بیان اینکه احیای مزایای نسبی مناطق آزاد در جذب سرمایه گذار ضروری است، گفت: مزیت‌هایی همچون استقرار بانک‌های جهانی در کیش می‌تواند سطح سرمایه گذاری در مناطق آزاد را ارتقاء دهد.

وی شفافیت و سرعت عمل در جذب سرمایه گذار برای توسعه کیش ضروری عنوان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha