۱۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۵۱
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85187597
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیران ادوار منطقه آزاد کیش برای هم فکری دور هم جمع شدند

کیش –ایرنا – جلسه هم اندیشی مدیران ادوار سازمان منطقه آزاد کیش با ابتکار مدیرعامل این سازمان و در راستای تلاش برای هموار کردن مسیر توسعه در این جزیره برگزار شد.

به گزارش ایرنا، «رحیم سرهنگی» مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش روز چهارشنبه در این جلسه هم اندیشی اظهار کرد: در تلاشیم تا با جلسات هم اندیشی مدیران ادوار کیش، یک اتاق فکر قوی برای توسعه این جزیره زیبای مرجانی شکل بگیرد.

وی تجارب و دستاوردهای کسب شده در طول سال‌های گذشته را زمینه ساز تدوین مدل حکمرانی نوین ایران اسلامی عنوان کرد.

«سرهنگی» با بیان اینکه این جلسه با هدف توسعه کیش و جزایر اقماری با تدوین مدل کاربردی در حال برگزاری است، افزود: این ایده به سرزمین اصلی نیز تسری یابد.

وی با تاکید بر اینکه در پیاده سازی مدل کاربردی از نظر اساتید برجسته دانشگاه‌ها نیز بهره مند خواهیم شد، اضافه کرد: مدل چهل ساله سازمان منطقه آزاد کیش در وسعت بزرگ، مدلی موثر و کاربردی خواهد شد.

سرهنگی در بخش دیگری از سخنان خود، ادامه داد: تصمیماتی که در دوره‌های مدیریتی مختلف با اقتضای شرایط حاکم گرفته شده به طور حتما تصمیم منطقی و عاقلانه بوده است؛ دغدغه مشترک ما ساختن جزیره کیش با هم فکری و همکاری جمعی است.

به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اصلی ترین و مهمتر بحث تجربه است که در همین راستا از تجارب ادوار گذشته بهره مند خواهیم شد.

به گزارش ایرنا،‌ این جلسه هم اکنون در حال برگزاری است و «محمدرضا یزدان پناه»، «محسن مهرعلیزاده»، «داود مددی»، «محمد علی محبی»، «جعفر آهنگران»،‌ «محمد رضا لواسانی»، «مهدی کشاورز»، «سعید پورزادی»، «اسلامی»، «رسولی» و «رحیم سرهنگی» در این جلسه هم اندیشی حضور دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha