۱۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۱۴
کد خبر: 85187949
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج هزارو ۲۸۹ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش یزد شرکت کردند

یزد- ایرنا- پنج هزار و ۲۸۹ نفر شامل چهار هزار و ۲۸۷ زن و ۱۰۰۲ نفر مرد از استان یزد در آزمون استخدامی آموزش و پروش این استان ثبت‌نام کردند که امروز پنجشنبه در سه حوزه آزمون دانشگاه یزد ، دانشگاه علم و هنر و حوزه آزمون آموزش و پرورش با یکدیگر به رقابت پرداختند.

به گزارش پنجشنبه روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد این آزمون امروز به صورت سراسری به منظور جذب علاقمندان به شغل دبیری و هنرآموز در سطح کشور برگزار شد.

آزمون استخدامی آموزش و پرورش زیر نظر سازمان امور اداری و استخدامی برگزار شده و در استان‌ها نظارت بر این آزمون توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی بوده است.

در سالجاری همچنین آزمون استخدامی آموزش و پرورش در شغل آموزگاری و معلمان استثنایی در استان یزد برگزار شد که فرایند ارزیابی تکمیلی داوطلبان از ۲۷ تیرماه سالجاری آغاز شده و تا ۱۱ مرداد ماه در ۲ مرکز پیش‌بینی شده در مرکز استان شامل برادران و خواهران در حال اجراست.

از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و درقالب طرح شهید باهنر تعداد ۸۲۳ مجور اختصاص پیمانی به آموزش و پرورش استان یزد اختصاص یافته است .

برای استان یزد ۲۱۷ نفر در کد رشته آموزگاری دوره ابتدایی، ۳۶ نفر آموزگاری استثنائی، ۳۷۱ نفر در کد رشته‌های دبیری،۵۷ نفر در کد رشته‌های هنرآموزی، ۲۳ نفر در کد رشته‌های کاردرمان و گفتار درمان و ۱۱۹ نفر در کد رشته‌های مدیریت و سرپرستی استان یزد در نظر گرفته شده است.

این مجوز در راستای تامین نیروی انسانی مورد نیاز با در نظر گرفتن سهمیه استخدامی ایثارگران و معلولین برای جذب نیروی انسانی در شغل محل‌های آموزش و پرورش در مرکز استان و شهرستان‌ها صادر شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha