۱۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۴۲
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85188289
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انبار روغن موتور احتکار شده در اشنویه کشف شد

۱۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۴۲
کد خبر: 85188289
انبار روغن موتور احتکار شده در اشنویه کشف شد
عکس تزیینی است

مهاباد - ایرنا - فرمانده انتظامی اشنویه گفت: انبار ۷۰۵ قوطی چهار لیتری روغن موتور و روان کننده احتکار شده در یکی از روستاهای این شهرستان کشف شد.

سرهنگ علی توکلی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار کالاهای اساسی، ماموران انتظامی بخش نالوس از وجود یک انبار روغن موتور قاچاق در یکی از روستاهای این بخش مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اظهار کرد: در این راستا ماموران انتظامی شهرستان در بازدید از انبار شناسایی شده مقادیر قابل توجهی از کالای قاچاق و احتکار شده (روغن موتور) کشف کردند.

فرمانده انتظامی اشنویه ادامه داد: در این عملیات ۷۰۵ قوطی چهار لیتری روغن موتور کشف شد که کارشناسان مربوطه ارزش کشفیات مذکور را هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند همچنین پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی به همراه متهم به مراجع قضایی ارسال شد.

سرهنگ توکلی ضمن تقدیر و تشکر از شهروندان و مشارکت آنان در تامین امنیت عمومی جامعه، از مردم خواست که در مقابله با قاچاق کالا و ارز و سایر مسائل امنیتی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

احتکار اقلام مورد نیاز مردم توسط عده‌ای سودجو از جمله مشکلات این روزهای کشور به شمار می‌رود و رصد اقلام موجود در انبار می‌تواند از این مشکل جلوگیری کند.

شهرستان اشنویه با ۷۵ هزار نفر جمعیت یکی از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha