نماینده مجلس: وقت نمایندگان به مسائل کلان کشور اختصاص یابد

یزد- ایرنا- نماینده حوزه انتخابیه مهریز یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: وقت نمایندگان باید بیشتر به مسایل کلان کشور به خصوص در حوزه اقتصادی و در راستای حل مشکلات معیشتی مردم اختصاص یابد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا صباغیان روز پنجشنبه در جمع گروهی از فعالان فرهنگی و فضای مجازی مهریز افزود: کار اصلی یک نماینده مجلس، قانونگذاری و نظارت بر اجرای مقررات کشور است.

وی ادامه داد: اگر نمایندگان مجلس بر اساس نیازهای داخلی و خارجی کشور به خصوص حل مطالبات مردم نسبت به وضع قوانین مترقی اقدام کنند بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

این نماینده مجلس بیان کرد: اکثر مشکلاتی که اکنون وجود دارد به دلیل نبود نظارت کافی در کشور است و باید برای حل مشکلات اقدام شود.

صباغیان بیان کرد: یک نماینده به هیچ وجه نباید خود را درگیر مسائل محلی در حوزه انتخابیه خود کند که اگر ورود کرد دچار مشکل می‌شود.

وی تاکید کرد: ورود نمایندگان مجلس به مسایل جزئی و محلی موجب فراموشی مسایل کلان کشور است و ضرر آن نصیب مردم است.

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر نمایندگان مجلس طبق قانون ماموریت‌های خود را درست و شفاف انجام دهند مشکلی در کشور به وجود نمی آید.

صباغیان اظهار کرد: باید همه مسئولان از صدر تا ذیل فقط به رعایت مقررات و اجرایی شدن آن در سطح کلان فکر و اقدام کنند.

وی گفت: مردم از یک نماینده واقعی انتظار دارند در این شرایط تمامی وقت خود را صرف قانونگذاری درست و نظارت بر اجرای آن داشته باشد.

در این نشست بر تداوم برگزاری این جلسات و هم‌اندیشی برای حل مسائل و مشکلات در حوزه انتخابیه با همکاری مسئولان و جلب مشارکت بیشتر مردم تاکید شد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha