۱۳ مرداد ۱۴۰۲، ۸:۵۲
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85188694
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار بر احداث شبکه فاضلاب شهر فامنین تاکید کرد

همدان - ایرنا- فرماندار فامنین بر تسریع در احداث هر چه سریعتر شبکه فاضلاب شهری این شهر تاکید کرد.

به گزارش روز جمعه روابط عمومی فرمانداری فامنین، سید روح‌الله حسینی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات مربوط به ادامه احداث شبکه فاضلاب شهر فامنین با حضور مهندس آذرتکین معاون شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: احداث شبکه فاضلاب یکی از ضروریت های شهر فامنین است و در آینده می توان از پساب آن در کاربری‌های مفید استفاده کرد و باید در این خصوص پیگیری بیشتری انجام شود.

وی افزود: برای تسریع با اولویت در کار، بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای پیگری احداث فاضلاب شهر فامنین در نظر گرفته شده است.

فرماندار فامنین ادامه داد: باید ایمنی کار در اولویت قرار گرفته و ابتدا کار در معابر قدیمی تر انجام شود تا آسفالت معابر سطح شهر کمتر تخریب شود.

فرماندار بر احداث شبکه فاضلاب شهر فامنین تاکید کرد

حسینی یادآور شد: امسال نوید باران خوب پاییزی در شهرستان داده شده و امیدوارم پروژه در کمترین زمان جمع آوری شود و پیمان آینده نیز در اولویت کار قرار گیرد و به نحوی تصمیم گیری شود که مردم ثمره کار را به چشم ببینند.

شایان ذکر است پنج کیلومتر خط انتقال و هزار و ۲۰۰ متر شبکه فاضلاب شهر فامنین اجرایی شده و ۲ هزار و ۲۰۰ متر نیز پیمان جدید برای اجرای شبکه در شهر به‌ زودی اجرا خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha