۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۴۶
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85193023
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۰۰ میلیارد ریال به مدیریت شهری فامنین اختصاص یافت

همدان-ایرنا- فرماندار فامنین گفت: امسال ۳۰۰ میلیارد ریال و از محل بودجه عمرانی به مدیریت شهری و شهرداری و برای آسفالت معابر و کوچه های محلات کمتربرخوردار شهر اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا، سید روح‌الله حسینی روز سه شنبه در در ادامه برنامه مسجد محور خدمت محور، در جمع نمازگزاران مسجد حاج احمد و دیدار چهره به چهره با مردم اظهار داشت: لکه‌گیری آسفالت معابر فامنین از هفته آینده آغاز می‌شود و تاکنون پنج هزار تن آسفالت‌ریزی معابر در ۳۰ معبر این شهر انجام شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: تعمیر آسفالت معابر محله، نامطلوب بودن آسفالت جلوی مسجد و جمع شدن آب‌های سطحی، استفاده از آب برای ساخت و ساز و نامشخص بودن نحوه تامین آب برای ساخت و ساز توسط شهروندان و دیگر مشکلات چون شیب‌بندی کوچه ها که فاضلاب خانه ها به کوچه وارد می شود و مشکل بهداشتی دارد، نداشتن تابلو حق تقدم و تخلیه زباله ها در زمین های خالی از مشکلات شهر فامنین است که پیگیری می شود.

وی با اشاره به اینکه دیده شدن کارها توسط مردم باعث دلگرمی مردم به انقلاب می شود ادامه داد: فرهنگ عمومی و شهروندی باید در مجموعه شهر ارتقا یابد و باید به سطحی از مباحث فرهنگی و بلوغ اجتماعی برسیم که بدانیم ما یک مجموعه در داخل شهر هستیم و اگر کاری به زیان مردم انجام می‌دهیم، بدانیم حق الناس است و از انجام این کار خودداری کنیم.

مسجد محور خدمت

فرماندار فامنین گفت: حضور مدیران در بین مردم را از ابتکارات دولت مردمی و سیاست استاندار دانست و گفت: حضور مسئولان در مسجد یک کار بزرگ است، به طوری که نبی مکرم اسلام(ص) تمام امور را در مسجد رصد می کرد و ما نیز به تأسی از استاندار و با عمل به الگوی دینی در حال رسیدگی به مشکلات مردم در مساجد هستیم.

حسینی افزود: این حضور نهمین حضور مدیران شهرستان در سطح مساجد و در بین نمازگزاران بوده که بیش از ۱۲۰ خواسته در مساجد مختلف مطرح شده است

۳۰۰ میلیارد ریال به مدیریت شهری فامنین اختصاص یافت

وی ادامه داد: ۶۰ درخواست از این درخواست ها در توان پاسخ، پیگیری و برطرف شدن توسط مدیران شهرستان بوده است و ۵۰ درصد مشکلات مطرح شده توسط مردم در مساجد حل شده است و بقیه موارد نیز در حال بررسی است.

فرماندار فامنین گفت: کاری که در حال انجام است کار ارزشمندی است و بدون استثناء مدیران ادارات شهرستان در مساجد حضور یافتند.

حسینی خطاب به مدیران اظهار داشت: کاری بزرگتر از خدمت به مردم وجود ندارد و هرآنچه در توان دارید به کار ببندید که کار مردم روی زمین نماند، بعضی مشکلات با ابتکار قابل حل است.

مشارکت مردم لازمه کار است

وی افزود: بدون همراهی، مشارکت و حمایت مردم، مدیران اگر شبانه روز هم کار کنند، نمی‌توانند موفق شوند زیرا وجود و مشارکت مردم لازمه کار است.

اعلام آمادگی برای تامین آب مورد نیاز ساخت و ساز

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان فامنین نیز گفت: نباید از آب شرب برای ساخت و ساز استفاده شود و این کار حق‌الناس است و مردم را با تهدید کاهش منابع آب شرب مواجه می‌کند.

"علی اصغر گشانی" افزود: اداره آب و فاضلاب شهرستان آمادگی در اختیار قرار دادن آب با تانکر جهت ساخت و ساز برای منازل مسکونی را دارد.

همچنین معاون اداره برق شهرستان فامنین مطالبی در خصوص تعویض تیرهای فرسوده و تعویض سیم های مسی به کابلی مطالبی عنوان کرد.

در این برنامه علاوه بر فرماندار، معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی و روسای ادارات خدمات رسان نیز حضور داشتند و برای رفع مشکلات مردم تصمیماتی اتخاذ شد و هر یک از مدیران به بیان راهکار رفع مشکل مرتبط با حوزه کاری خود پرداخت.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha