۱۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۵۵
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 85188784
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بجنورد: مسوولان بر قیمت اجاره‌ بهای مسکن نظارت کنند

بجنورد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد بر رفع مشکل مسکن مردم تأکید کرد و گفت: اجاره‌نشینی و کرایه‌های سرسام‌آور مسکن مشکل اصلی مردم است و مسوولان در این زمینه چاره اندیشی کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در خطبه های نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: شرایط مستاجران در خراسان شمالی به گونه‌ای شده است که قیمت اجاره بها در فصل جابجایی با افزایش ۲ تا چهار برابری مواجه است و مستاجران توان پرداخت آن را ندارند.

وی افزود: بنابراین در شرایط فعلی مردم باید نسبت به یکدیگر رحمت کنند تا قیمت اجاره منزل غیرکارشناسی افزایش پیدا نکند.

امام جمعه بجنورد تاکید کرد: دستگاه های نظارتی علت افزایش اجاره بها را واکاوی کنند و همچنین نظارت بیشتری در این بخش داشته باشند تا به مردم ظلم های بی پایه و بی اساس روا نشود.

رسالت و مسولیت مهم جامعه بر عهده خبرنگاران است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در ادامه سخنانش با گرامیداشت ۱۷ مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و روز خبرنگار گفت: خبرنگاران رسالت و مسوولیت مهم جامعه را برعهده دارند.

حجت الاسلام و المسلمین نوری اظهار کرد: هفدهم مرداد ماه در حقیقت روزی برای گرامیداشت تلاش های شجاعانه و صادقانه خبرنگارانی است که برای دسترسی و نشر و توزیع اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

وی افزود: خبرنگاران در ایران اسلامی همواره در دفاع از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی جانفشانی کرده اند، همان گونه که تعدادی از شهدای جنگ تحمیلی نیز از این قشر بودند و باید خبرنگاران از آنها الگو بگیرند.

امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: این قشر از جامعه که از رسالت مهمی برخوردارند، باید همواره مراقب باشند تا از القائات افراد دارای تفکرهای نامطلوب تاثیر نگیرند و وظیفه خود را به درستی انجام دهند.

حجت الاسلام نوری بیان کرد: بیان حکیمانه حقایق و وقایع در حد مقدور، ایجاد روحیه امید، نشاط و آرامش در مخاطب، تلاش برای پیشرفت و اعتلای کشور، تقویت روحیه شهامت و شجاعت در جامعه از وظایف اصلی رسانه ها و خبرنگاران است.

آسایش کشور مرهون رشادت های شهدای مدافع حرم

امام جمعه بجنورد در ادامه به روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم اشاره کرد و گفت: امنیت و اقتدار کشور مرهون رشادت شهدای مدافع حرم است که با داعش مبارزه کردند.

حجت الاسلام و المسلمین نوری بیان کرد: شهدا با درک صحیح از موقعیت حساس کشور و منطقه به نبرد با داعش برخاستند و در این راه به فیض عظیم شهادت نائل شدند که اگر غیر این بود منطقه ناامن شده بود و ما و تاریخ مدیون خون این شهدای بزرگ هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha