۲۴ تیر ۱۴۰۱، ۱۵:۴۱
کد خبرنگار: 3123
کد خبر: 84821989
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بجنورد: موجران با مستاجران مدارا کنند

بجنورد- ایرنا- امام جمعه بجنورد با بیان اینکه اجاره خانه‌ها کمرشکن است گفت: موجران باید با مستأجران خود مدارا کنند و اجاره بهاء بر اساس قانون تعیین شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه های این هفته نماز جمعه بجنورد اظهار داشت: مستاجران زیادی گلایه می کنند که توان پرداخت اجاره های سنگین را ندارند و اجاره بهاء به صورت کمرشکن افزایش یافته است.

وی افزود: موجران ملاحظه شرایط اقتصادی مستاجران را داشته باشند و به برادران دینی خود سخت نگیرند تا خدا در قیامت به شما کمک کند.

خطیب جمعه بجنورد در آستانه عید غدیر خاطرنشان کرد: پیامبر خون دلها خورد و زحمات زیادی کشید که اسلام به سرانجام برسد و در عید غدیر خم که حضرت علی(ع) را به عنوان ولی و جانشین خود معرفی کرد، در حقیقت دین، تمام و کامل شد.    

وی گفت: دین بی ولایت مورد رضایت الهی نیست، مگر این که با امامت و ولایت مولای متقیان همراه باشد و امامت مایه وحدت و رفع اختلاف است و تفرقه ها را به همبستگی تبدیل می کند.

حجت الاسلام نوری با اشاره به این که ورود مقام معظم رهبری به بسیاری از موضوعات همبستگی ایجاد کرده است افزود: فتنه های مختلف توسط ایشان مدیریت شد.

امام جمعه بجنورد با اشاره به ۲۶ تیر ماه سالروز تشکیل شورای نگهبان قانون اساسی است که در سال ۱۳۵۸ با فرمان امام خمینی (ره) تاسیس شد گفت: شورای نگهبان بعنوان عضوی از این قوای سه گانه حافظ اسلامیت همه قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی است و به خوبی قوانین را مغایر با شرع و اسلام تنظیم می کند.

وی اضافه کرد: شورای نگهبان، نگهبان اسلام و قانون اساسی است که اجازه نمی دهد تا این انقلاب به دست نا اهلان بیفتد و به همین دلیل جلوی ورود افرادی که اهلیت و صلاحیت ندارند را به حوزه هایی مانند ریاست جمهوری، مجلس شورای و مجلس خبرگان را می گیرد.  

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ادامه داد: این نهاد مورد هجمه هم واقع می شود چرا که از ورود نااهلان جلوگیری می کندضمن اینکه این شورا مظلوم است و اجازه ندارد تا دلیل رد صلاحیت ها را رسانه ای کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha