۱۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۰۷
کد خبر: 85188833
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ملت ایران نسبت به رفتارهای فریبکارانه دشمنان آگاه است

ساری - ایرنا - امام جمعه موقت ساری با اشاره به استفاده دشمنان از ترفندها برای نفوذ در جامعه گفت که ملت ایران همواره این رفتارها آگاه هستند و فریب این دسیسه ها را نمی خورند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا نصوری در خطبه‌های نماز عبادی- سیاسی جمعه ساری افزود: جریان ناامیدسازی دشمنان اکنون در جامعه در حال انجام است که باید نسبت به این مسائل هوشیار باشیم.

وی ادامه داد : به این جریانات نباید اعتماد کنیم و دشمنان هیچگاه دلشان برای ما نسوخت.

امام جمعه موقت ساری گفت : امام خمینی (ره) همواره می فرمودند که «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیب به مملکت شما نرسد» و این موضوع باید سرلوحه قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین نصوری اظهارداشت : روز حقوق بشر و کرامت انسانی که در سال های قبل مطرح شد و نگاههای مادی و غربی آن در جهان به بن بست خورده اما در نظام الهی اسلام انسان ارزشمند است.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به در پیش بودن روز خبرنگار گفت که مهم‌ترین ویژگی این قشر باید صداقت و شجاعت باشد که این افراد تحلیل درست از وقایع داشته باشند و جریان ساز باشند. و امنیت شغلی خبرنگاران می بایست از سوی مسوولان لحاظ شود.

وی افزود : در جذب مشارکت سرمایه های ملی مازندران آنچنان که بابد و شاید برخوردار نیست و باید برای محصولات کشاورزی مردم استان برنامه ریزی شود.

حجت الاسلام والمسلمین نصوری ادامه داد : بیش از۲ میلیون مسافر در ۲ روز وارد مازندران شدند اما می بینیم با رفتارهایی و اقداماتی از سوی گردشگران سبک زندگی جدیدی وارد استان می شود و متولیان فرهنگی و تبلیغاتی فعالیت ها را مضاعف کنند تا جلوی این آسیب های اجتماعی گرفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین نصوری گفت که مراسم دهه اول محرم امسال بسیار باشکوه برگزار شد و در این زمینه آحاد مردم جامعه و مجموعه برگزارکننده این مراسم تلاش کردند.

وی ادامه داد : دشمن در فضای مجازی تمام تلاش خود را اعمال کرد تا مردم را از اهل بیت و امام حسین (ع) فاصله بدهند و خوشبختانه موفق نشدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha