عدم صدور روادید برای نایب قهرمان کراسفیت ایران؛ ناراحت شدم اما دلسرد نه

تهران- ایرنا- نایب قهرمان کراسفیت آسیا که به دلیل عدم صدور روادید فرصت حضور در کراسفیت گیمز آمریکا را از دست داد گفت: نمی‌توانم بگویم ناراحت نشدم اما دلسرد نیستم و قوی‌تر از سال قبل باز می‌گردم.

به گزارش ایرنا، مرتضی صداقت که با کسب عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های آسیا به سهمیه کراسفیت گیمز آمریکا رسیده بود تصریح کرد: با وجود تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجمن کراسفیت ایران متاسفانه از این اعزام باز ماندم. رقابت‌های کراسفیت گیمز آمریکا از امروز آغاز شده و به جای من نفر سوم رقابت‌های آسیایی در این رویداد حضور دارد.

وی با اشاره به اینکه پس از پایان مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی بلافاصله کارهای اخذ روادیدم آغاز شد، فرصت ۵۵ روزه‌ای برای دریافت روادید آمریکا داشتیم و حداقل باید ده روز زودتر خودم را به آنجا می‌رساندم که عملا ۴۵ روز وقت پیش روی ما بود. کشورهای نزدیک مثل ارمنستان، دبی، ترکیه وقت سفارت ندادند و برای این کار به ترکمنستان رفتم. آنجا به دلیل سختی‌های صدور روادید آمریکا برای شهروندان ایرانی جواب منفی به ما دادند و باعث شدند تا از سفر بازبمانم.

او تصریح کرد: نا امید نشدم و باز هم تلاش می‌کنم تا سال بعد در آسیا اول شوم و به کراسفیت گیمز آمریکا برسم. بعد از این اتفاق با حامیان مالی و مسئولان برگزاری مسابقات تماس داشتم که همگی آنها ابراز تاسف کرده قول کمک در آینده دادند. همچنین به دلیل بر هم نخوردن نظم رقابت‌ها جای من نفر سوم آسیا به کراسفیت گیمز آمریکا رفت.

صداقت افزود: من دانشجو هستم اما با کمک سهراب آزاد و انجمن کراسفیت ایران توانستم مجوز خروج از کشور را به عنوان ورزشکار بگیرم که ابتدا در رقابت‌های کره جنوبی شرکت کردم و سپس تمام کارهای سفارتم هم با همکاری انجمن شکل گرفت.

نایب قهرمان کراسفیت آسیا خاطرنشان کرد: حالا که رقابت‌ها آغاز شده خیلی دوست ندارم مسابقات را دنبال کنم، شاید قسمت نبود بروم. در ایران کارهای بسیاری دارم که باید آنها را دنبال کنم. نمی توانم بگویم ناراحت نشدم اما دلسرد نیستم و قوی‌تر از سال قبل برمی گردم. بالاخره من یک روزی در آنجا مسابقه می‌دهم اما نمی‌دانم این روز در چه سالی باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha