۱۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۱۲
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85188982
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دانش آموزان خوزستانی در مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان جهان افتخار آفریدند

اهواز- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به افتخار آفرینی دانش آموزان استان در مسابقات جهانی کشتی فرنگی گفت: سه دانش آموز خوزستانی از مدال آوران تیم‌ ملی ایران در مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان جهان هستند.

به گزارش ایرنا مسعود حمیدی نژاد روز جمعه در دیدار با دانش آموزان مدال آور خوزستانی در مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان جهان بیان کرد: این مدال آوران، افتخار خوزستان هستند و این جایگاه حاصل زحمات تمام دست اندرکاران حوزه ورزش استان و خانواده‌های این دانش آموزان است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده از سال گذشته برای توسعه زیرساخت‌های ورزش استان ادامه داد: سرانه ورزشی در مدارس خوزستان با اقداماتی که صورت گرفت ۴۵ هزار مترمربع افزایش پیدا کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بر استعدادیابی دانش آموزان علاقه‌مند به ورزش در مدارس تاکید کرد و گفت: خانه کشتی دانش آموزی در شهرستان ایذه راه اندازی شده که می‌تواند فضایی برای پرورش قهرمانان کشتی در استان و کشور باشد.

مسابقه کشتی فرنگی نوجوانان جهان با قهرمانی تیم ملی ایران در ترکیه به پایان رسید و از چهار دانش آموز خوزستانی اعزام شده در تیم‌ملی سه دانش آموز مدال رنگارنگ این مسابقات را به نام خود زدند.

پیام احمدی بلوطکی در وزن ۴۸ کیلوگرم مدال طلا، احمدرضا محمدیان در وزن ۷۱ کیلوگرم مدال نقره و امیرحسین عبدولی در وزن ۱۱۰ کیلوگرم مدال برنز این‌ مسابقات را کسب کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha