۱۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۰۹
کد خبر: 85189014
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه مهریز یزد: رسالت اصلی خبرنگاران امیدآفرینی در جامعه است

یزد- ایرنا- امام جمعه مهریز یزد گفت: خبرنگاران با جهاد تبیین و با تهیه اخبار و گزارشات مستند و موثق از نظام و انقلاب اسلامی برای مردم و جوانان امیدآفرینی کنند که رسالت محوری در کشور است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی روز جمعه در جمع مردم، مسوولان و خبرنگاران شهرستان مهریز افزود: رسالت اصلی خبرنگاران در کشور، جهاد تبیین، امیدآفرینی و اعتماد بخشی در بین اقشار مختلف جامعه به خصوص نوجوانان و جوانان است.

وی به نقش و رسالت خطیر خبرنگاران در جامعه اسلامی با وجود جنگ تمام عیار رسانه‌ای دشمنان اشاره کرد و ادامه داد: فعالان رسانه و خبرنگاران باید در صف مقدم جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری رسالت خود را صادقانه و دقیق انجام دهند.

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز یاد و خاطره شهید محمود صارمی، سایر خبرنگاران و عکاسان شهید را گرامی داشت و گفت: نقش رسانه‌های عمومی بر کسی پوشیده نیست و باید همواره افشاکننده توطئه‌های داخلی و خارجی و تربیت و رشد مخاطبان در جامعه باشند.

محی‌الدینی، رشد و تربیت مخاطبان، ایجاد امید، بیان واقعیت‌ها و بیان مشکلات و همچنین انتقاد سازنده را از مهمترین وظایف خبرنگاران ذکر کرد و گفت: برای تحقق عملی خبرنگاران باید ماموریت دینی، ملی و انقلابی خود را با جدیت در سطح کشور و شهرستان انجام دهند.

امام جمعه مهریز ادامه داد:رهبر معظم انقلاب به خبرنگاران توصیه کردند از انتشار حرف‌های نادرست بپرهیزید، از سوء ظن در مخاطب پرهیز کرده و همچنین از شایعه پراکنی و کدر کردن فضا بنام شفافیت بپرهیزند و موجب ناامید کردن مردم نشوند.

امام جمعه مهریز یزد: رسالت اصلی خبرنگاران امیدآفرینی در جامعه است

محی الدینی، پرهیز از عیب جویی و اتهام زنی به نام نقد، بیان مشکلات شهر، دلسوزی و نگاه کلان به مسایل شهر برای پیشرفت را از دیگر توصیه‌های رهبر معظم انقلاب خطاب به خبرنگاران برشمرد.

وی بر نقد و انتقاد سازنده توسط خبرنگاران برای شهرستان تاکید کرد و گفت: فعالان رسانه با انتقادهای سالم و سازنده دولت را در تحقق اهداف و برنامه‌ها یاری دهند.

امام جمعه مهریز گفت: نقش سازنده و راهگشای خبرنگاران در توسعه شهرستان نقشی اثربخش است و همه باید در کنار هم نظام و انقلاب را در تحقق اهداف کمک کنند.

محی‌الدینی بیان کرد: انتقادات دقیق و سازنده که در آن انتقام نباشد نه تنها مضرر نیست که موجب کمک به مسوولان و به شهرستان و خدمت به مردم و جوانان است و باید همواره محور امور باشد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha