۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۱۶
کد خبر: 85191259
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه مهریز یزد: مسئولان پاسخگوی مطالبات خبرنگاران باشند+فیلم

یزد- ایرنا- امام جمعه مهریز یزد گفت: مسئولان اجرایی در هر رده و مقامی که هستند باید همیشه در طول سال پاسخگوی مطالبات قانونی خبرنگاران باشند.

به گزارش ایرنا، " حجت‌الاسلام عبدالرضا محی الدینی " روز یکشنبه در آستانه روز خبرنگار در نشستی با خبرنگاران و فعالان فضای مجازی شهرستان با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان افزود: مطالبه گری و انتقاد سازنده بسیار نیاز جامعه است ولی باید با رعایت تقوا و پرهیز از هرگونه تخریب باشد.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های پیشرفت شهرستان تلاش خبرنگاران و همکاری آنها با مسئولان است ادامه داد: خبرنگاران با تهیه و انعکاس اخبار و گزارش‌ها، مسئولان را در جریان مسائل، مشکلات و مطالبات مردم قرار می‌دهند و نقش اساسی در پیشرفت شهرستان دارند.

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز بیان کرد: خبرنگاران رسانه‌های مختلف گروهی و فعالان فضای مجازی باید در چارچوب مقررات مسئولان را برای پاسخگویی ترغیب و همچنین در مقابل باید همه پاسخگوی کارهای مختلف خود در جامعه باشند.

محی الدینی گفت: خبرنگاران، بازوی قوی مدیران اجرایی در انجام وظایف هستند و باید روز به روز مورد حمایت و توجه جدی مسئولان قرار گیرند و اگر به دنبال موفقیت شهرستان در ابعاد مختلف هستیم باید همه ماموریت خود را صادقانه انجام دهیم.

وی با اشاره به نقش و رسالت خطیر خبرنگاران در جامعه اسلامی با وجود جنگ تمام عیار رسانه‌ای دشمنان اظهار داشت: فعالان رسانه و خبرنگاران باید در صف مقدم جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری، رسالت خود را صادقانه و دقیق انجام دهند.

همچنین مسئول کانون خبرنگاران و هیات اندیشه ورز بسیج رسانه مهریز گفت: خبرنگاران واقعی همواره مسیر شهیدان را که همان عزت و اقتدار جامعه است در اخبار و گزارشات خود لحاظ می‌کنند و مواظب توطئه‌های دشمنان علیه نظام و کشور هستند.

کاظم سبحان زاده با بیان اینکه هم‌اکنون در مهریز ۱۰ خبرنگار فعال وجود دارد از اینکه اخبار منطقه مناسب پوشش داده نمی شود ابراز ناخرسندی کرد و افزود: باید مسایل و مشکلات خبرنگاران در ابعاد مختلف بررسی و برای حل آنها اقدام صورت گیرد.

امام جمعه مهریز یزد: مسئولان پاسخگوی مطالبات خبرنگاران باشند+فیلم

وی به اهمیت جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: یکی از مهم ترین رسالت‌های مهم خبرنگاران جهاد تبیین است و باید خبرنگاران در این خصوص، رسالت دینی، ملی و انقلابی خود را صادقانه بیش از گذشته در شهرستان انجام دهند که بسیار اهمیت دارد.

همچنین محمد علی زارع رییس ستاد نمازجمعه مهریز از همکاری خبرنگاران در پوشش اخبار نمازجمعه قدردانی کرد و گفت: هم‌اکنون همکاری خوبی در این خصوص وجود دارد ولی باید به دلیل اهمیت موضوع شاهد تلاش بیشتر در منطقه باشیم.

در پایان این نشست تعدادی از خبرنگاران به طرح دیدگاه‌های خود پرداختند و توسط امام جمعه مهریز، خبرنگاران با لوح سپاس تجلیل شدند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha