برای بهبود مهارت گلزنی در فوتبال باید کار ریشه ای و بنیادی صورت گیرد
بازی تدارکاتی تیم فجر برابر سپاهان اصفهان

شیراز-ایرنا-  مربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با اظهار اینکه مشکلات گلزنی در فوتبال ایران ساختاری است،‌ گفت :‌ در این زمینه باید بیشتر کار شود تا آمار گلزنی در مسابقات مختلف بالا برود.

رحیم خدایاری روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا بیان کرد:‌ ما در تمرینات کارهای ویِژه ای برای گلزنی در دستور کار قرار داریم و از آنجا که رجب زاده سرمربی تیم خود مهاجمی گلزن بوده است تمام داشته های خود را به بازیکنان برای بهبود گلزنی منتقل می کند.

وی در پاسخ به این پرسش که تیم فجردر بازی تدارکاتی مقابل ذوب آهن و سپاهان فرصت های گلزنی زیادی از دست داد،‌ افزود: بخشی از این مشکل بر می گردد به دوران بدنسازی چرا که گرفتگی عضلات پیش می آید و شعاع حرکتی بازیکنان کمتر می شود اما رفته رفته این مشکل بر طرف خواهد شد.

روند یارگیری ادامه دارد

خدایاری بیان کرد:‌ چند بازیکن جدید خوب به خدمت گرفته ایم اما هنوز در برخی از پست ها نیاز به بازیکن داریم برای همین هم این روند ادامه دارد تا تیم کاملا تقویت و تکمیل شود.

برای بهبود مهارت گلزنی در فوتبال باید کار ریشه ای و بنیادی صورت گیرد
خدایاری : حسرت داشتن زمین مناسب در شیراز

انتظار از رییس فراکسیون ورزش در مجلس

این پیشکسوت فوتبال فارس با انتقاد از نبودن زمین مناسب در شیراز برای برگزاری مسابقات اظهار کرد:‌ از مهدی فروردین نماینده شهرستان فیروآبادٰ‌، قیرو کارزین، فراشبند و رییس فراکسیون ورزش مجلس می خواهیم از آنجا که خود زمانی فوتبالیست و مربی فوتبال بوده است، فکری اساسی برای ورزشگاه پارس و حافظیه شیراز بکند.

بازیکن اسبق برق و فجر سپاسی تاکید کرد: امیدواریم هر چه زودتر شاهد زمین های با کیفیتی که سالها با انتقاد مربیان و بازیکنان مختلف همراه بوده است، باشیم و به انتظار چندین ساله علاقه مندان به فوتبال در فارس پایان داده شود.

حسرت داشتن زمین مناسب

خدایاری گفت: تیم های ذوب آهن و سپاهان اصفهان و چندین تیم دیگر زمین های با کیفتی برای تمرین و مسابقه در اختیار دارند و ما باید همیشه حسرت داشتن چنین زمین هایی که برکیفیت مسابقات کمک می کند، بخوریم و باید قبول کرد زمین مناسب و استاندارد به کیفت مسابقات کمک می کند.

به گزارش ایرنا تیم فجرسپاسی در ادامه انجام بازیهای تدارکاتی خود شامگاه جمعه ( ۱۳ مرداد) در تهران با نتیجه سه بر یک از سد تیم پرسپولیس تهران قهرمان دوره گذشته لیگ برتر گذشت هر چند در این بازی هم چند فرصت دیگر گلزنی از دست دادند.

مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگان در فصل جدید قرار است با شرکت ۱۸ تیم از اوایل شهریورماه سال جاری آغاز شود اما هنوز قرعه کشی این مسابقات هم انجام نشده است .

تیم های فجرشهید سپاسی و شهر راز شیراز که امتیاز تیم آرمان گهر سیرجان را خریداری کرد، نمایندگان استان فارس در لیگ دسته یک فوتبال جام آزادگان هستند.

تیم های اول و دوم لیگ آزادگان در فصل جاری به لیگ برتر دوره بیست چهارم صعود خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha