مسابقات قرآن کریم خانواده کارکنان نیروی زمینی ارتش در مشهد آغاز شد

مشهد-ایرنا- بیست و سومین دوره مسابقات قرآن کریم زنان شاغل و خانواده‌های کارکنان نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد آغاز شد.

رییس مرکز قرآن، عترت و نماز اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش روز شنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: در این مسابقات ۲۵۰ نفر از برگزیدگان هفت منطقه نیروی زمینی به میزبانی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش تا هفدهم مرداد با هم رقابت می‌کنند.

حجت الاسلام علی نوری افزود: این مسابقات در ۶ مقطع زنان شاغل، همسران، فرزندان دختر زیر ۱۵ سال، فرزندان دختر بالای ۱۵ سال، فرزندان پسر زیر ۱۵ سال و فرزندان پسر بالای ۱۵ سال در رشته‌های اذان، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، مفاهیم و حفظ قرآن کریم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نفرات برگزیده این دوره برای شرکت در مسابقات ارتش جمهوری اسلامی ایران که اواسط شهریور ماه برگزار می‌شود اعزام خواهند شد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش هم گفت: در این روزها شاهد بی‌حرمتی به قرآن کریم در اروپا هستیم و شاهدیم که استکبار جهانی چگونه با لطایف الحیل و با توجیهاتی مثل آزادی بیان از توهین به مقدسات اسلامی حمایت می‌کند.

مسابقات قرآن کریم خانواده کارکنان نیروی زمینی ارتش در مشهد آغاز شد

امیر سرتیپ ستاد عباس فلاح ادامه داد: در چنین فضا و شرایطی می‌طلبد که امت اسلامی به میدان آمده و از حریم قرآن کریم دفاع کنند و یکی از دفاع‌های خوب این است که قرآن در متن زندگی ما جاری باشد و قرآن را مهجور قرار ندهیم و تلاش کنیم این راهنمای زندگی بشریت جایگاه اصلی و رفیعی که باید داشته باشد در بین امت اسلامی پیدا کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha