رییس هیات تنیس کرمانشاه در سمت خود ابقاء شد

کرمانشاه - ایرنا - «محمدعلی زرندی» توانست با کسب اکثریت آرا، سکان هدایت هیات تنیس استان کرمانشاه را برای مدت چهار سال دیگر در اختیار بگیرد.

به گزارش ایرنا، مجمع انتخاباتی هیات تنیس استان کرمانشاه بالاخره پس از حاشیه های و کش و قوس‌های فراوان و گذشت ۹ ماه از اتمام دوره ریاست این هیات بالاخره امروز شنبه برگزار و رییس این هیات برای مدت چهار سال دیگر در سمت خود ابقاء شد.

این حواشی حتی باعث شد تا برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست این هیات هم که قرار بود ششم تیرماه امسال برگزار شود به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضا و اعتراض برخی از نامزدها مبنی بر دخالت فدراسیون در چینش اعضای مجمع، برگزار نشود.

این مجمع اما امروز با حضور رئیس فدراسیون و مسئولان ورزش استان برگزار و محمدعلی زرندی توانست با کسب اکثریت آراء دوباره هدایت این هیات را برای مدت چهار سال دیگر بدست گیرد.

در این مجمع مجید پرنوری، محمدعلی زرندی، رضا فدایی و امیررضا دولتشاهی چهار کاندیدای احراز پست ریاست هیات تنیس استان بودند که پس از عدم حضور مجید پرنوری و اعلام کناره گیری امیررضا دولتشاهی، رای گیری برای انتخاب یکی از ۲ کاندیدای باقی مانده (محمدعلی زرندی و رضا فدایی) انجام شد و در نهایت محمدعلی زرندی با کسب ۱۱ رای موافق از مجموع ۱۵ رای ماخوذه برای مدت چهارسال ریاست این هیات را بدست گرفت.

این سومین دوره ریاست زرندی بر هیات تنیس استان کرمانشاه است.

در پایان این مجمع با رای اعضاء فاطمه سیاهی به عنوان نایب رئیس، علی اشرف رضایی به عنوان خزانه دار، علی اکبر آرش، امیررضا دولتشاهی و شهاب حسنی به عنوان عضو هیات رئیسه و حجت الله ظفر پور به عنوان بازرس این هیات انتخاب شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha