۱۰ زمین تنیس استاندارد طی یک یکسال گذشته در استان کرمانشاه ایجاد شد

کرمانشاه - ایرنا - نایب رییس هیات تنیس استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در یک سال گذشته ۱۰ زمین ورزشی تنیس با آخرین استانداردهای جهانی در استان ایجاد شده است، گفت: تا قبل از این فقط هشت زمین داشتیم اما امروز با ۱۸ زمین، زیرساخت های بسیار خوبی برای توسعه این ورزش در استان ایجاد شده است.

«رضا فدایی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این ۱۰ زمین، هشت زمین تنیس در دهکده المپیک قرار دارد که در مرداد ماه با برگزاری مسابقات افتتاح شد و ۲ زمین تنیس هم در مجموعه ۱۵ خرداد ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه افزایش تعداد زمین ها منجر به افزایش تعداد ورزشکاران و توسعه بیش از پیش آن خواهد شد افزود: به همین دلیل ما میزبانی دوره های مربیگری را بر عهده گرفتیم تا مربی های بیشتری را تربیت کرده و در اختیار بگیریم.

۱۰ زمین تنیس استاندارد امسال در استان کرمانشاه ایجاد شد

نایب رییس هیات تنیس استان کرمانشاه ورزش تنیس را ورزشی انفرادی دانست و در ادامه اظهار داشت : در یکی دو سال گذشته بیشتر تمرکز ما روی کشف استعدادهای رشته تنیس در رده های سنی نونهالان و نوجوانان بوده است لذا امروز در رده های مختلف تا ۱۶ سال و در سطح بالا ما تنیسور داریم.

فدایی با اشاره به اینکه هم اکنون ۵۵۰ ورزشکار سازمان یافته در رشته تنیس فعالیت می کنند که شامل ۲۰۰ خانم و ۳۵۰ نفر از آقایان است افزود : با توجه به زیرساخت های بسیار خوبی که در استان ایجاد شده است درخواست میزبانی مسابقات کشوری و مسابقات آی تی اف جهانی را هم مطرح کرده ایم.

وی در ادامه گفت : از نظر علمی برگزاری یک مسابقه رسمی به اندازه چندین ماه تمرین، به ورزشکار تجربه می دهد لذا درصورت پذیرش میزبانی کرمانشاه باید مسئولان استان نسبت به اقدامات اولیه برای اسکان و ایاب و ذهاب شرکت کنندگان همکاری کنند تا بتوانیم از این ظرفیت در استان کرمانشاه استفاده کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha