۱۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۳۲
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85190007
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۹ میلیارد ریال لوازم بهداشتی قاچاق در رشت کشف شد

۱۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۳۲
کد خبر: 85190007
۶۹ میلیارد ریال لوازم بهداشتی قاچاق در رشت کشف شد

رشت - ایرنا - فرمانده انتظامی استان از کشف ۶۹ میلیارد ریال لوازم بهداشتی قاچاق در بازرسی از انبار یک شرکت در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس سردار عزیزاله ملکی، در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت غیرقانونی یک شرکت توزیع و پخش لوازم بهداشتی و تجهیزات پزشکی در شهرستان رشت، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت و توجه به استعلام از سازمان صمت و تعزیرات حکومتی استان مشخص شد، انبار این شرکت در سامانه جامع انبارها غیرفعال بوده و ورود و خروج کالاها نیز ثبت نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز به همراه کارشناسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی به آدرس شرکت مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از انبار شرکت یک میلیون و ۲۴۶ هزار و ۱۹۳ قلم انواع لوازم بهداشتی قاچاق از قبیل شامپو، مسواک، خوشبو کننده، خمیردندان، صابون، لوسیون بدن، دستمال مرطوب، انواع ژل‌های بهداشتی و شیشه‌شور قاچاق کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اعلام اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۶۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: اقلام قاچاق به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی منتقل شد.

سردار ملکی تصریح کرد: در این رابطه متهم ۴۳ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

۴۵ محکوم متواری در گیلان دستگیر شدند

همچنین گزارش دیگری از رئیس پلیس آگاهی گیلان حاکی از شناسایی و دستگیری ۴۵ نفر از محکومان متواری در طرح عملیاتی یک روزه پلیس در استان است.

سرهنگ علیرضا حدادی؛ هدف از اجرای طرح‌های انتظامی افزایش احساس امنیت و کاهش جرائم در سطح جامعه دانست و گفت :در این راستا طرح یک روزه شناسایی و دستگیری محکومان متواری به صورت متمرکز در سطح استان اجرا شد.

وی عنوان کرد: این محکومان طی عملیات‌های جداگانه دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای مستمر طرح‌های مقابله‌ای و پیشگیرانه گفت : اجرای طرح‌های مشابه با هدف ارتقاء امنیت با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha