واکنش گواردیولا به جدایی احتمالی سیلوا و واکر؛ «هر کاری می‌کنیم که بمانند»

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی از تلاش این باشگاه برای حفظ دو بازیکن اثرگذار این تیم خبر داد.

به گزارش عصر شنبه ایرنا، پس از جدایی ایلکای گوندوغان و ریاض محرز از سیتی، حالا گفته می‌شود برنارد سیلوا و کایل واکر هم با توجه به پیشنهادهایی که دریافت کرده‌اند، در آستانه جدایی از منچسترسیتی هستند. سیلوا با پیشنهاد بارسلونا و روبه‌رو است و واکر هم در رادار بایرن مونیخ قرار دارد.

مطرح شدن موضوع جدایی سیلوا و واکر با واکنش شدید پپ گواردیولا، سرمربی سیتی مواجه شده است و او تاکید دارد که برای حفظ این دو بازیکن هر کاری انجام خواهد داد.

گواردیولا در یک کنفرانس خبری گفت: آنها بازیکنان مهمی برای ما هستند. ما برای ماندن آنها هر کاری می‌کنیم. مساله شبیه گوندوغان نیست که قراردادش را تمام کرد و رفت. ما هر کاری بتوانیم انجام خواهیم داد تا آنها بمانند زیرا جایگزین کردن این دو بازیکن بسیار دشوار است.

واکنش گواردیولا به جدایی احتمالی سیلوا و واکر؛ «هر کاری می‌کنیم که بمانند»

سرمربی سیتی با اشاره به اینکه این تیم ایلکای و ریاض، دو بازیکن فوق‌العاده را در از دست داده است که در بازی‌های مهم با زدن گل و ارسال پاس گل به سیتیزن‌ها کمک می‌کردند، افزود: به همین خاطر از دست دادن کایل و برناردو بسیار سخت خواهد بود و ما هر کاری برای حفظ آنها انجام خواهیم داد.

گواردیولا درباره اینکه گفته می‌شود سیلوا و واکر مشتاق چالش‌های جدیدی هستند هم گفت: اگر چنین باشد مانعی بر سر راه آنها نخواهد بود. هیچ بازیکنی را نمی‌خواهم که خودش نمی‌خواهد اینجا باشد. می‌خواهم با بازیکنانی کار کنم که می‌خواهند بمانند.

وی با بیان اینکه اگر باشگاهی این دو بازیکن را می‌خواهد باید پیشنهاد مناسبی را به سیتی ارائه کند، اضافه کرد: اگر آنها این دو بازیکن را می‌خواهند، سوار هواپیما می‌شوند و به اینجا می‌آیند و با مدیر ورزشی و مدیرعامل ما صحبت می‌کنند تا به توافق برسند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha