۱۴ مرداد ۱۴۰۲، ۲۲:۳۱
کد خبرنگار: 3043
کد خبر: 85190226
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فعالیت ۱۰۰ زائریار قزوینی در مرز مهران

۱۴ مرداد ۱۴۰۲، ۲۲:۳۱
کد خبر: 85190226
فعالیت ۱۰۰ زائریار قزوینی در مرز مهران

قزوین-ایرنا - دبیر ستاد اربعین استان قزوین گفت: ۱۰۰ زائریار قزوینی زائران اربعین استان را امسال در مرز مهران راهنمایی و هدایت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد خورشیدی شنبه شب در حاشیه نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: این تعداد زائریار برای حل مشکلاتی که حین بازگشت زائران در سال های گذشته ایجاد می شود به فعالیت خواهند پرداخت که این مهم به تسهیل، در یافتن خودروهای مسیر بازگشت و تسریع در جابه جایی زائران کمک می کند.

وی اظهار کرد: ۵۶ موکب از استان قزوین در ایام اربعین در خدمت زائران حسینی هستند که ۲ مورد از آنها در داخل کشور در شهرهای آبگرم و آوج و سایر در عراق در شهرهای نجف،کربلا، مسیب و طریق (جاده نجف-کربلا) مستقر شده و در خدمت زوار خواهند بود.

دبیر ستاد اربعین استان قزوین گفت: قزوین معین استان ایلام برای حمل و نقل زائران در مرز مهران است و علاوه بر ناوگان درنظرگرفته شده از مناطق مختلف کشور، ۵۰ دستگاه اتوبوس از استان قزوین به این مهم اختصاص یافته است.

خورشیدی اظهار کرد: ۶۰ دستگاه اتوبوس نیز در ایام وظیفه جابه جایی زایران اربعین از قزوین به مرز مهران و بالعکس را برعهده دارند.

وی اظهار کرد: زائران پس از ثبت نام و تعیین زمان حرکت و تعیین مرز انتخابی می توانند نسبت به عزیمت اقدام کنند که مرز پیشنهادی برای زائران قزوینی مرز مهران تعیین شده است.

این مسوول افزود: افراد می توانند علاوه بر گذرنامه عادی نسبت به تهیه گذرنامه ویژه اربعین که تا پایان ماه صفر اعتبار دارد و هزینه صدور آن ۵۰ هزار تومان است اقدام کنند.

وی یادآور شد: افراد می توانند بدون مراجعه حضوری و از طریق برنامه "پلیس من" در فضای مجازی نسبت به ثبت نام برای گذرنامه ویژه اربعین اقدام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha