هیات ورزشی جانبازان و معلولان کهگیلویه وبویراحمد نیازمند حمایت بیشتری است

یاسوج - ایرنا -رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین کشور با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه سی و یکم هیات جانبازان و معلولان قرار دارد، گفت: این هیات نیازمند حمایت بیشتر دستگاه های اجرایی استان برای فعالیت بهتر است.

به گزارش ایرنا،سید شروین اسبقیان روز یکشنبه در مجمع سالیانه هیات جانبازان و معلولان کهگیلویه و بویراحمد در شهر یاسوج بر توجه به امر استعداد یابی ،ایجاد مدرسه برای فعالیت ورزشی کودکان معلول از سوی بهزیستی استان تاکید کرد و خواستار مشارکت بیشتر دستگاه های اجرایی بنیاد شهید و امور ایثارگران و بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد در توسعه و ارتقای ورزش جانبازان و معلولان استان شد .

وی بر نظارت و بازرسی بیشتر اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بر عملکرد این هیات تاکید کرد و افزود: برگزاری نشست های تخصصی در هیات های جانبازان و معلولان استان ضرورت دارد.

اسبقیان تصریح کرد: رفع مشکلات زیرساخت هایی مانند سالن و تجهیزات تاسیسات مورد نیاز فعالیت ورزشکاران استان و توجه به ابعاد قهرمانی و همگانی در این هیات از نیازهای ضروری است که باید برای آن اقدام شود.

کمک نقدی به هیات جانبازان و معلولان

رئیس هیات جانبازان و معلولین کهگیلویه و بویراحمد از کمک ۴۰۰ میلیون ریالی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به این هیات خبر داد.

رضا محرابی با اشاره به فعال بودن پنج هیات ورزشی جانبازان و معلولان در استان افزود: نبود سالن و تجهیزات ورزشی را مهم ترین مشکل این هیات است.

وی برگزاری مسابقات استانی دررشته های مختلف ورزشی ،اعزام ورزشکاران به رقابت های کشوری ،حضور تیم نفت و گاز گچساران در لیگ دسته یکم والییال نشسته کشور ،دعوت ورزشکاراستان به تیم ملی دوومیدانی ،برگزاری مسابقات دارت ،تنیس روی میز و والیبال نشسته در مناسبت های مختلف و هفته پارالمپیک ،اعزام مربیان و ورزشکاران به دوره های مر بیگری و داوری را از مهم ترین فعالیت های هیات جانبازان و معلولان کهگیلویه و بویراحمد در طول سال ذکر کرد.

بهمن خوبی، معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز عدم حسابرسی و نبود شناسه ورزشی را یکی از مهم ترین مشکلات مالی هیات دانست و از آمادگی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد برای تعامل با هیات جانبازان و معلولان استان در حوزه های مختلف خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha