۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۱۱
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85190621
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رتبه اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر ۱۷ پله ارتقا یافت

بوشهر-ایرنا- مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: براساس ارزیابی سازمانی رتبه این اداره کل در نخستین ارزیابی سال جاری ۱۷ پله ارتقا پیدا کرد.

محمدجواد بازدرهوا روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در ارزیابی انجام شده رتبه اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر از رتبه ۲۸ به ۱۱ ارتقا یافت .

وی بیان کرد: در این ارزیابی شاخصه‌های متنوعی همچون تکریم ارباب رجوع، نحوه خدمات رسانی، ارائه خدمات الکترونیکی و میزان جذب بیمه شده‌های جدید مورد ارزیابی قرار گرفته است.

بازدرهوا ادامه داد: ارائه خدمات شایسته در جهت رضایتمندی هر چه بیشتر مخاطبان هدف راهبردی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر است که در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر افزود: اعتماد ویژه هم‌استانی‌ها بزرگ‌ترین سرمایه این اداره کل است که بر همین اساس خود را مکلف به صیانت و حفاظت از این اعتماد و ارائه خدمات شایسته می‌دانیم.

بازدرهوا یادآورشد: از جمعیت یک میلیون و ۳۱۹ هزار نفری این استان، یک میلیون و ۲۰ هزار نفر معادل ۷۸ درصد زیرپوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند.

وی گفت: در استان بوشهر ۹۵۰ هزار بیمه شده در پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند که از این شمار بیمه شده ۳۴۸ هزار نفر بیمه شده اصلی و ۵۹۵ هزار نفر نیز بیمه شده تبعی هستند.

وی شمار مستمری بگیران تامین اجتماعی در استان بوشهر را ۴۸ هزار نفر عنوان کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha