۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۳۰
کد خبر: 85190892
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار یزد: خادمی امام حسین (ع) افتخاری عظیم است

۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۳۰
کد خبر: 85190892
استاندار یزد: خادمی امام حسین (ع) افتخاری عظیم است

یزد –ایرنا – استاندار و رییس ستاد اربعین حسینی استان یزد گفت: خادمی امام حسین (ع) افتخاری عظیم است که شامل حال ما شده و برای خدمت رسانی زائران باید همه توان خود را بکار بگیریم.

به گزارش ایرنا، "مهران فاطمی" روز یکشنبه در نشست ستاد اربعین استان یزد، افزود: موضوعات مربوط به جلسات اربعین را به نفر دوم نباید موکول کنیم و باید وظایف هر مجموعه جداگانه ابلاغ شده و همچنین شرح وظایف افراد کاملا مشخص باشد.

وی ادامه داد: تصمیمات این ستاد باید سریعا تعیین تکلیف شود چون با تعداد زیادی از زائران مرتبط است و هر گونه کم کاری در هر بخش باعث مشکل برای بخشی از مردم خواهد شد .

استاندار یزد گفت: از هرگونه طرح نو آورانه برای بهترین خدمت گذاری به زوار آقا سید الشهدا (ع) باید استقبال و اجرایی گردد و با اخلاص ترین روش در این مسیر انجام وظیفه نماییم.

علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد نیز در این نشست گفت: با تلاشهای انجام شده انشاالله بهترین خدمات به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) داده شد و در این زمینه همه تمهیدات لازم اندیشیده شده است .

در این نشست که بیش از سه ساعت طول کشید ، در مورد اختصاص چهار رام قطار در مسیر اربعین از یزد به خرمشهر و بالعکس و راه اندازی خط پروازی ویژه در ایام انتهایی به اربعین و در مورد تامین برخی از اقلام موکب ها تصمیم گیری شد.

همچنین تعدادی از فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی نیز گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه نمودند و در نهایت تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha