بسیاری از روستاهای گلستان مددجوی فاقد مسکن ندارند+ فیلم

گرگان- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان با اشاره به حرکت شتابان این نهاد برای خانه‌دارکردن همه مددجویان واجد شرایط گفت: با اقدامات انجام شده برای ساخت مسکن به خصوص از زمان فعالیت دولت سیزدهم تاکنون؛ بسیاری از روستاهای استان مددجوی فاقد مسکن وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا عیسی بابایی روز یکشنبه در جریان حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گلستان اظهار کرد: سال گذشته رییس جمهور تاکید کرد که تا پایان دولت سیزدهم هیچ مددجوی کمیته امداد (ره) نباید فاقد خانه باشد که گلستان خود را پیشتاز انجام این ماموریت می‌داند و برای تحقق آن از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهد کرد.

وی بیان کرد: در کنار ساخت مسکن، توانمندسازی مددجویان دیگر مسوولیت مهم کمیته امداد (ره) است که در گلستان تلاش شده فرصت‌های مهم و عملی برای ایجاد شغل در اختیار افراد واجد شرایط قرار بگیرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان ادامه داد: تعهد سال قبل گلستان برای ایجاد فرصت شغلی برای مددجویان، پنج هزار شغل بود که با تلاش و برنامه‌ریزی مستمر، افزون بر ۱۳ هزار شغل جدید و پایدار ایجاد گردید.

بابایی اظهار کرد: حدود نیمی از تعهد اشتغال دولت بر عهده کمیته امداد است که امیدواریم با حمایت بیشتر و همیشگی مدیران دستگاه‌های مرتبط موفق به انجام آن در گلستان شویم.

وی رسانه‌ها را بازوی عملی مدیران دانست و تاکید کرد: باید از فرصت فعالیت رسانه‌ها برای شناسایی نقاط ضعف و انکعاس نقاط قوت و عملکرد دولت استفاده کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان ادامه داد: با استفاده از رسانه‌ به خوبی می‌توان مشکلات را به گوش مدیران رساند و در مقابل از این ظرفیت برای جهاد تبیین و بیان عملکرد دستگاه‌ها بهره برد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha