۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۰۰
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85190982
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۱ تکواندوکار در اردوی آماده سازی تیم‌های ملی در زنجان حضور دارند

زنجان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: هم اکنون ۳۱ تکواندوکار در اردوی آماده سازی تیم‌های ملی پومسه نوجوانان و نونهالان در ۲ بخش پسران و دختران به میزبانی زنجان حضور دارند.

جواد بازرگان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اردوی آماده سازی تیم های ملی پومسه نوجوانان و نونهالان جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی استان زنجان در حال برگزاری است.

وی اضافه کرد:رقابت های پومسه قهرمانی نونهالان و نوجوانان آسیا شهریور سال جاری به میزبانی کشور لبنان در بیروت برگزار خواهد شد.

این مسوول بیان اینکه این استان به لحاظ امکانات ورزشی و میزبانی از اردوهای ملی از وضعیت مناسبی برخوردار است، اضافه کرد: طی سال های گذشته و با سرمایه گذاری انجام گرفته، رشته تکواندو در استان مسیر موفق و رو به رشدی را طی کرده است.

بازرگان افزود: وضعیت استعدادیابی و جذب علاقه مندان به این رشته موجب شده تکواندوکاران استان به ویژه در بخش بانوان موفقیت های زیادی را کسب کنند.

وی خاطر نشان کرد: در زمان حاضر "نگار ملا مددخانی و سونا رزاقی" به عنوان سرمربی و مربی از این استان در این اردو حضور دارند که افتخار بزرگی محسوب می شود.

اردوی آماده سازی تیم های ملی پومسه نوجوانان و نونهالان در دانشگاه زنجان در حال برگزاری است.

این اردو از ۹ مرداد سال جاری آغاز شده است و تا یک هفته ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha