۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۴۲
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85191545
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شورای هماهنگی نقش موثری در تبیین حوادث انقلاب دارد

سنندج- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: شورای هماهنگی برخواسته از بطن مردم و نقش موثری در تقویت شناخت آحاد جامعه بویژه جوانان نسبت به تبیین علل و چرایی پیدایش حوادث انقلاب دارد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمد سادات روز دوشنبه در جمع خبرنگاران استان کردستان در سنندج اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از کهن‌ترین و باسابقه‌ترین نهادهای جمهوری اسلامی است که به منظور حضور مستمر مردم در پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب و مواضع اصولی نظام مقدس‌ اسلامی در سال ۱۳۵۹ توسط امام خمینی (ره) تاسیس شد.

وی افزود: اکنون پس از گذشت ۴۳ سال با صلابت و به تعبیر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در خط درست و صراط مستقیم حرکت کرده و با لحظه شناسی، دشمن شناسی، اقدام به موقع و بصیرتمندانه در راستای تقویت جمهوریت و اسلامیت نظام به عنوان ۲ رکن رکین انقلاب گام برداشته است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با بیان اینکه بازتولید آرمان‌های انقلابی براساس منظومه فکری امامین انقلاب رسالت اصلی این شورا است، گفت: شورای هماهنگی برخواسته از بطن مردم همواره تلاش می کند در راستای تقویت شناخت مردم به ویژه جوانان نسبت به تبیین علل و چرایی پیدایش حوادث انقلاب و عبرتهای نهفته در آن و بیان عقبه‌های نظام مقدس اسلامی گام برداشته تا نظام اسلامی در برابر کید دشمنان و توطئه های مشابه نظام سلطه و ایادی داخلی آنان واکسینه شود.

وی یادآور شد: رضایت رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) از فعالیت‌های این مجموعه ولایی و مردمی و تحسین ایشان بعد از راهپیمایی کم نظیر ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۱ پس از اغتشاشات و فتنه ترکیبی و جنگ شناختی دشمن برگ زرینی بر افتخارات شورا و مدال افتخاری برای این نهاد کهن و انقلابی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha